30 مدل کابینت پایه دار مناسب آشپزخانه بدون احتیاج به نصب

به گزارش مجله سلو بلاگ، مدل کابینت پایه دار همانطور که از نامش پیداست به کابینت هایی گفته می گردد که در کف کابینت دارای پایه بوده و بدون احتیاج به نصب به دیوار در محل خود قرار می گیرند. تقریبا تمام کابینت های پایه دار، اندکی بالاتر از کف آشپزخانه قرار می گیرند و به همین خاطر زیرشان خالی است. تعداد اندکی مدل کابینت هم هستند که روی زمین قرار گرفته و از لحاظ ظاهری شبیه به کایبنت های نصبی دیده می شوند. اما نکته قابل اهمیت این نوع کابینت ها، همان ظاهر متفاوت آنهاست، به عبارت دیگر وقتی از کابینت های پایه دار استفاده می کنید، آشپزخانه تان ظاهری متفاوت نسبت به آشپزخانه های مرسوم پیدا خواهد نمود.

30 مدل کابینت پایه دار مناسب آشپزخانه بدون احتیاج به نصب

در چند سال اخیر، علاقه مردم به کابینت های پایه دار رشد قابل توجهی داشته و تقریبا در بیشتر خانه ها حداقل می توان یک قطعه کابینت پایه دار را مشاهده کرد. مدل کابینت پایه دار احتیاجی به نصب به دیوار یا زمین نداشته و به همین خاطر نصب ساده و آسانی دارد. بزرگترین مزیت این کابینت ها هنگام تمیز کردن آشپزخانه است، از آنجایی که این کابینت ها به راحتی جابجا می شوند، می توانید هنگام خانه تکانی یا شست و شوی آشپزخانه این کابینت ها را جابجا نموده و فضای زیر آنها را کاملا تمیز کنید.

کابینت های پایه دار عمدتا ظاهری کلاسیک دارند، این ظاهر کلاسیک برای خانه دارهایی که علاقمند به سبک کلاسیک و سنتی هستند گزینه بسیار ایده آلی است. انعطاف پذیری مدل کابینت پایه دار فقط به جابجایی آسان آنها خلاصه نمی گردد. برای آشپزخانه هایی که شیب کف آن نامیزان است، می توان با بلند یا کوتاه کردن پایه های کابینت، شکل مناسب برای قرار گیری کابینت ها را انتخاب کرد.

لیست قیمت 41 مدل بهترین نظم دهنده ی کابینت + خرید

امروزه تقریبا در بازسازی خانه های قدیمی، آشپزخانه سنگین ترین هزینه را بر روی دست خانه دار می گذارد. مهم ترین بخش آشپزخانه هم کابینت های آن هستند که هزینه تمام شده خود کابینت ها بعلاوه هزینه نصب و اجرت نصاب هزینه ها را چندین برابر می نماید. برای آنهایی که از لحاظ بودجه ای در مضیقه هستند، استفاده از کابینت های پایه دار از آنجایی که احتیاجی به نصاب حرفه ای برای نصب و راه اندازی ندارند، بسیار بصرفه تر است.

مدل کابینت پایه دار، علاوه بر طرح های کلاسیک، در بسیاری از سبک ها طراحی و فراوری می شوند. اما عمدتا زیباترین طرح ها شامل مدل های کلاسیک و لوکس می گردد. در نتیجه آنهایی که علاقه به دکورهای روستیک و یا سنتی دارند، می توانند بهترین استفاده را از این مدل ها ببرند. بسته به سبکی که انتخاب می کنید، ظاهر این کابینت ها می تواند شکلی بسیار متفاوت و خاص به آشپزخانه بدهد. جزئیات در طراحی این کابینت ها بسیار است، حتی پایه کابینت ها نیز به جزئیات کامل طراحی می شوند تا هیچ قسمتی از کابینت های آشپزخانه ساده و معمولی بنظر نرسد.

40 مدل کابینت سلطنتی جدید در انواع ممبران و چوب طبیعی

نکته ای که در انتخاب مدل کابینت پایه دار باید در توجه داشته باشید این است که، سبک طراحی کابینت ها را متناسب با سبک طراحی مبلمان منزل انتخاب کنید. برای مثال اگر مبلمان اتاق پذیرایی یا نشیمن منزلتان به سبک کلاسیک است (مانند مبل های استیل) بهتر است مدل کابینت خود را نیز به سبک کلاسیک و سنتی انتخاب کنید. البته مدل های کلاسیک کابینت پایه دار نسبت به سبک های دیگر قیمت گران تری داشته و این موضوع را می توان یک نکته منفی بحساب آورد. در کنار مدل های کلاسیک شاید بتوان گفت بیشترین استفاده از کابینت های پایه دار کابینت های روستیک است. چرا که طرح های روستیک شامل استفاده از چوب طبیعی است که شکل بسیار زیبایی به آشپزخانه می دهد.

قبل از انتخاب کابینت پایه دار حتما توجه ویژه ای به جنس و متریال به کار رفته در کابینت داشته باشید. سعی کنید از کارخانه هایی معروف و خوشنام که متریال های با کیفیت و با دوام را در ساخت کابینت بکار می برند بهره ببرید. این کابینت ها معمولا بصورت کامل و پیش ساخته تهیه می شوند اما بعضی سازندگان، طرح های سفارشی نیز قبول نموده تا مدل دقیق مد نظر مشتری طراحی شوند. اگر شما هم بدنبال خرید یا بازسازی آشپزخانه های خود هستید، استفاده از کابینت های پایه دار گزینه بسیار مناسبی هستند.

ست کردن رنگ طوسی در دکوراسیون چگونه است؟

کابینت های پایه دار علاوه بر سبک های مختلف، در اندازه های گوناگون نیز فراوری می شوند. بعضی از کابینت ها مخصوص میز جزیره بوده و بهمراه سینک ظرفشویی و حتی اجاق گاز عرضه می شوند، بعضی دیگر هم ارتفاع بلند داشته طوریکه از کف تا سقف آشپزخانه را می پوشانند. با این کابینت ها می توان یک سمت دیوار آشپزخانه را بطور کامل پوشاند بدون اینکه احتیاج به نصب کابینت های دیواری باشد. برای اینکه ظاهر حجیم این کابینت ها خیلی بر فضا غلبه نکند، بهتر است از مدل کابینت پایه دار با درب شیشه ای بهره ببرید. شکل های زیر بخوبی این موضوع را نشان می دهد.

اخذ ویزا

اخذ ویزا | مجله گردشگری و مسافرتی ویزارو

مجله زیتوا

مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون
منبع: اتاق
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 21435

به "30 مدل کابینت پایه دار مناسب آشپزخانه بدون احتیاج به نصب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "30 مدل کابینت پایه دار مناسب آشپزخانه بدون احتیاج به نصب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید