12 تیم برای حضور در لیگ برتر والیبال اعلام آمادگی کردند

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، شهرام عظیمی درباره تیم های حاضر در لیگ برتر والیبال گفت: مهلت اعلام آمادگی برای حضور در لیگ برتر و دسته یک مردان سال 99 کشور، به خاتمه رسیده و 12 تیم برای حضور در لیگ برتر اعلام آمادگی کردند.

12 تیم برای حضور در لیگ برتر والیبال اعلام آمادگی کردند

وی درباره تعداد تیم های ثبت نام کننده برای لیگ دسته یک مردان نیز گفت: تا انتها مهلت مقرر، 15 تیم برای حضور در لیگ دسته یک مردان سال 99 اعلام آمادگی کردند.

سرپرست کمیته رویدادها و مسابقات فدراسیون با تاکید بر اینکه اعلام آمادگی تیم ها به معنی شرکت آن ها در مسابقات نیست، گفت: مهم ترین شرط حضور در مسابقات، ارائه مستندات مبنی بر تسویه حساب مالی با ورزشکاران، کادر فنی و فدراسیون والیبال است که تیم ها حداکثر تا 15 تیر ماه فرصت برای ارسال این مدارک دارند.

وی در پاسخ به این پرسش که اسامی تیم های شرکت کننده در لیگ برتر و دسته یک مردان چه زمانی اعلام می شود، شرح داد: باشگاه ها باید از نظر امکانات سخت افزاری و نرم افزاری، شرایط لازم برای برگزاری مسابقات را داشته باشند. بنابراین اسامی تیم ها پس از بررسی کامل و تسویه حساب آن ها اعلام خواهد شد.

بر اساس برنامه تدوین شده از سوی کمیته رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال، در صورت تایید ستاد ملی مقابله با کرونا، سی و چهارمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران از شهریورماه سال جاری آغاز خواهد شد.

اخذ ویزا

اخذ ویزا | مجله گردشگری و مسافرتی ویزارو

مجله زیتوا

مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 18770

به "12 تیم برای حضور در لیگ برتر والیبال اعلام آمادگی کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "12 تیم برای حضور در لیگ برتر والیبال اعلام آمادگی کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید