پاسخ منفی گزینه محبوب هواداران استقلال به وزارت ورزش، هواداران سرخابی نه تدبیر دیدند نه امید!

به گزارش مجله سلو بلاگ، از اولین ساعات روز دوشنبه 5 مهرماه این موضوع که علی نظری جویباری کاندیدای مدیرعاملی باشگاه استقلال است در فضای مجازی مطرح و در ادامه کمپین هایی در این باره به راه افتاد.

پاسخ منفی گزینه محبوب هواداران استقلال به وزارت ورزش، هواداران سرخابی نه تدبیر دیدند نه امید!

گروه ورزشی خبرنگاران، پس از اقدامات غیرمعمول احمد سعادتمند در ارائه وعده های توخالی درباره بازگرداندن آندره آ استراماچونی به ایران و استقلال و سپس مذاکرات جدی(!) با آلکس نوری برای سپردن هدایت استقلال به دست او، این مدیر که از کارمندان وزارت ورزش بود با بیانیه شدیدالحن هیأت مدیره از کار برکنار و به اتاقش در وزارتخانه برگشت و احمد مددی در سمت سرپرستی موقت باشگاه منصوب شد. انتصابی یک ماهه که البته به روزهای پایانی اش رسیدیم و باید دید چه کسی پس از او مدیرعامل استقلال می شود و یا باز هم این سرپرستی تمدید خواهد شد.

در این مدت اسامی مختلفی برای جایگزینی سعادتمند مطرح شدند تا همای سعادت را بر سر این باشگاه بنشانند ولی فعلا خبری از مدیر یا سرپرست دیگری غیر از مددی نیست.

سیدکاظم اولیایی

یکی از این گزینه ها سید کاظم اولیایی بود که در جلسه با وزیر ورزش از مدتها پیش حتی زمستان سال 1398 جزو گزینه های مدیرعاملی بود ولی با توجه به معذوریت هایی که شخص اولیایی برای حضور در این سمت (که سابقه فعالیت در آن را هم در کارنامه داشته) این پیشنهاد را رد کرد. او این بار نیز که با پیشنهاد وزیر ورزش روبرو شد باز هم با برشمردن شرایط بغرنج و بدهی های میلیاردی استقلال پا جلو نگذاشت و به نوعی محترمانه پیشنهاد را رد کرد.

فرهاد حمیداوی

یکی دیگر از گزینه های اصلی فرهاد حمیداوی مدیرعامل و مالک باشگاه شهرخودرو بود که با واسطه کردن یکسری افراد بلندپایه در نظر داشتند او را مجاب به مدیرعاملی باشگاه استقلال کنند. همان هایی که زمستان سال گذشته او را مجاب کردند یحیی گل محمدی را به پرسپولیس بدهد. ولی حمیداوی این بار با 3 دلیل این پیشنهاد وسوسه انگیز را رد کرد. 1- قول و قراری که با مهدی رحمتی گذاشته بود. 2- پروژه اقتصادی که در مشهد دنبال می کند. 3- فرصت اندک باقیمانده تا پایان دولت دوازدهم و تغییرات احتاقتصادی در رأس وزارت ورزش! از این رو حمیداوی هم قید شهرت در استقلال را زد و عطای ریاست بر باشگاه استقلال را به لقایش بخشید.

احمد مددی

دیگر گزینه ای که این روزها اسمش به عنوان کاندیدای مدیرعاملی مطرح است احمد مددی بود که همین حالا هم سکان هدایت باشگاه در دستانش است ولی ظاهرا به دلیل مشغله کاری اش قادر به ادامه فعالیت در این سمت خطیر نیست و از وزارت ورزش خواسته در صورت امکان او را از این عنوان کنار بگذارند تا در بخش دیگری از باشگاه به فعالیتش ادامه دهد. بنابراین او هم در آب نمک است.

نظری و نوروزی

دو تن دیگر از گزینه های مطرح شده حجت نظری از اعضای هیأت مدیره و مهدی نوروزی معاونت اقتصادی باشگاه هستند که البته خیلی بعید است هدایت چنین باشگاهی با این وسعت در بخش گستردگی و فراگیر بودن با خیل 30 میلیونی طرفدارانش به این افراد جوان سپرده شود! گرچه از وزارت ورزش فعلی هیچ رویدادی اینچنینی بعید نیست و همچنان نامشان برای این سمت مطرح است.

رضا الماسی

یکی دیگر از افرادی که این روزها نامش مطرح شده هم رضا الماسی از اعضای اسبق هیأت مدیره باشگاه ملوان بوده که تنها مدتی کوتاه در آن سمت کار کرده و سابقه دیگری در فضای ورزشی نداشته است. البته نزدیکان به وزارت ورزش معتقدند نام این فرد هرگز جزو کاندیداهای وزارتخانه نبوده و گروهی از مدعیان مدیریت بر باشگاه اسمش را سرزبانها انداخته اند.

علی نظری جویباری

اما جدی ترین گزینه ای که روز گذشته هم طرفداران استقلال با براه انداختن کمپین به سراغش رفتند علی نظری جویباری بود. کسی که البته فارغ از همه رزومه مدیریتی اش در باشگاه استقلال نسبت فامیلی، از نوع باجناق بودن هم با محمود فکری دارد و می تواند رابطه بهتری با سرمربی تیم داشته باشد. اما شنیده ها از افراد نزدیک به علی نظری جویباری دلالت بر این داشت که این گزینه نه تنها به تازگی بلکه از مدتها پیش مدنظر وزارت ورزش بوده اما شرطی که برای او گذاشتند باعث شده قائم مقام اسبق باشگاه استقلال قدم جلو نگذارد. اینکه وزارتخانه از علی نظری جویباری هم مانند دیگر کاندیداها خواسته بیاید ولی برای تیم از جیبش خرج کند! پیشنهادی که افراد شهرت طلب بلافاصله آن را پذیرفته و با شعارهای خودکفا کردن باشگاه جلو می فرایند و در نهایت با تلّی از بدهی های افزوده شده بر قبلی ها از مجموعه کنار گذاشته می شوند! شرطی که علی نظری جویباری هنوز ظرف این چند ماه زیر بارش نرفته و معتقد است اگر بیاید فقط برای مدیریت می آید و کاری به کار هزینه های باشگاه ندارد مگر از طریق اسپانسرها.

حتی شنیده ها حاکی از آن است که در فضای مذاکرات اخیر، موضوع مدیران قبلی باشگاه هم مطرح شده که به محض انتصاب برای خودشان فیش های حقوقی 13 و 25 میلیون تومانی رد کرده بودند و برخلاف وعده هایی که برای بی نیاز کردن باشگاه دادند انبوهی از بدهی ها را روی دوش استقلال افزودند اما حالا نظری باید به شرطی بیاید که از جیبش هم خرج کند؟

ناگفته نماند؛ باشگاه استقلال در حالی مدیرعامل ندارد که پرسپولیس، دیگر باشگاه زیرمجموعه وزارت ورزش هم پس از ماه ها سرپرست داشتن حالا همان را هم ندارد! هر دو این باشگاه ها ریاست مجمع شان بر عهده مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش دولت دوازدهم است که شعار تبلیغاتی اش تدبیر و امید بود. چیزی که این روزها هیچ یک از طرفداران دو تیم پرطرفدار پایتخت و خیلی از شهرهای ایران اثری از آنها در باشگاه محبوبشان نمی بینند!

اخذ ویزا

اخذ ویزا | مجله گردشگری و مسافرتی ویزارو

مجله زیتوا

مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون
منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 24092

به "پاسخ منفی گزینه محبوب هواداران استقلال به وزارت ورزش، هواداران سرخابی نه تدبیر دیدند نه امید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ منفی گزینه محبوب هواداران استقلال به وزارت ورزش، هواداران سرخابی نه تدبیر دیدند نه امید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید