ویری: هالند به گران ترین بازیکن دنیا تبدیل خواهد شد

به گزارش مجله سلو بلاگ، مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا به ستایش از ارلینگ هالند پرداخت و تاکید نمود که او به زودی به گرانترین بازیکن دنیا تبدیل خواهد شد.

ویری: هالند به گران ترین بازیکن دنیا تبدیل خواهد شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اسکای اسپورت، ارلینگ هالند با نمایش درخشانی که در بوروسیا دورتموند داشته است توجه تیم های عظیم اروپایی را به خود جلب نموده است.

این مهاجم نروژی که در فصل جابجایی زمستانی به دورتموند پیوست در همان حضور نخست خود با پیراهن تیم جدید باوجود آنکه در نیمه دوم به میدان رفت اما توانست هت تریک کند و توانسته است که چند رکورد را به نام خود به ثبت رساند.

کریستین ویری مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا و اینتر به ستایش از هالند پرداخت و اظهارات جالبی را درباره او بر زبان آورد.

ویری گفت: در دو سال بعد هالند با 200 میلیون یورو و شاید هم 300 میلیون یورو راهی یک تیم عظیم خواهد شد. به نظرم او در شرایط کنونی بهتر و قوی تر از هر مهاجمی در دنیا است. او تصمیم بسیار درستی گرفت و دورتموند زمینه پیشرفتش را مهیا خواهد نمود. دورتموند بهترین باشگاه برای پرورش استعدادها است.

هالند با پیشنهادهای بسیار خوبی روبرو شد اما او تصمیم گرفت که راهی دورتموند گردد هر چند که منچستر یونایتد پیشنهاد بهتری را به او داده بود. او الان بادرخشش در دورتموند با پیشنهاد رئال مادرید و پاری سن ژرمن هم روبرو شده و باید دید که در نهایت دورتموند چه تصمیمی خواهد گرفت.

اخذ ویزا

اخذ ویزا | مجله گردشگری و مسافرتی ویزارو

مجله زیتوا

مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 16345

به "ویری: هالند به گران ترین بازیکن دنیا تبدیل خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویری: هالند به گران ترین بازیکن دنیا تبدیل خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید