مهلت ثبت نام و مشارکت در مراسم روز ملی صادرات تا 31 تیر تمدید شد

به گزارش مجله سلو بلاگ، با توجه به درخواست صادرکنندگان و تصمیم ستاد برگزاری روز ملی صادرات، مهلت ثبت نام در فرآیند انتخاب صادرکننده نمونه ملی تا سرانجام روز سه شنبه 31 تیرماه تمدید شد.

مهلت ثبت نام و مشارکت در مراسم روز ملی صادرات تا 31 تیر تمدید شد

متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه روز ملی صادرات به آدرس https://ed.iccima.ir و تکمیل آنلاین فرم ثبت نام درگروه های کالایی یا خدماتی اقدام نمایند. طبق اعلام این ستاد، مهلت ثبت نام مجددا تمدید نمی گردد.

راهنمای ثبت نام

گام اول:

متقاضیان گروه های کالایی از هفتم تیرماه باید با مراجعه به وب سایت cscs.chambertrust.ir به سامانه کارت بازرگانی مراجعه نموده و وارد صفحه کاربری شخصی خود شوند و با استفاده از لینک مربوط به ثبت نام الکترونیکی بیست و چهارمین مراسم انتخاب صادرنمایندگان نمونه کشوری که در صفحه شخصی هر شخص حقیقی و حقوقی دارنده کارت بازرگانی تعبیه شده است، نسبت به ثبت نام آنلاین اقدام نمایند.

متقاضیان گروه های خدماتی بصورت مستقیم و با استفاده از لینک فرم ثبت نام ایجاد شده بر روی تارنمای بیست و چهارمین مراسم روز ملی صادرات به آدرس ed.iccima.ir باید نسبت به تکمیل آنلاین فرم ثبت نام اقدام نمایند.

متقاضیان هر دو گروه کالایی و خدماتی پس از ثبت نام باید فرم پیش نویس اطلاعات نهایی شده را پرینت و ممهور به مهر و امضای مدیرعامل شرکت نموده و درصورتی که متقاضی جزو منتخبین اولیه قرار بگیرد و از دبیرخانه برگزاری مراسم برای آوردن اصل مستندات و مدارک و زونکن اطلاعات با ایشان تماس گرفته شد، این فرم را همراه با زونکن اطلاعات به دبیرخانه مراسم تحویل دهند.

گام سوم:

دبیرخانه برگزاری مراسم روز ملی صادرات پس از معین شدن آنالیز اظهارات اعلام شده متقاضیان و مطابقت با بانک های اطلاعاتی گمرک جمهوری اسلامی ایران، سازمان توسعه تجارت ایران و بانک مرکزی، نسبت به اطلاع رسانی و تماس با شرکت های منتخب اولیه اقدام می نماید تا نسبت به ارسال زونکن مدارک به همراه نامه پیش نویس ثبت نام که به تائید و امضاء مدیرعامل شرکت رسیده است اقدام نمایند.

گام چهارم:

دبیرخانه برگزاری مراسم روز ملی صادرات پس از معین شدن نتایج جلسات کارگروه انتخاب صادرنمایندگان نمونه کشوری که با حضور نمایندگان تام الاختیار وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی عضو کارگروه برگزار می گردد، نسبت به اطلاع رسانی به منتخبین نهایی اقدام خواهد نمود.

شاخص ها

شاخص های عمومی و اختصاصی گروه های کالایی و گروه های خدماتی و مدارک و مستندات موردنیاز برای ثبت نام به توضیح زیر است:

شاخص های گروه های کالایی:

  • شاخص های عمومی و اختصاصی گروه های کالایی

شاخص های گروه های خدماتی:

  • شاخص های بخش اعزام نیروی کار (گروه خدمات)
  • شاخص های بخش فرهنگی و هنری (گروه خدمات)
  • شاخص های بخش فنی و مهندسی (گروه خدمات)
  • شاخص های بخش دانش بنیان (گروه خدمات)
  • شاخص های بخش حمل ونقل و ترانزیت (گروه خدمات)
  • شاخص های بخش فناوری اطلاعات (گروه خدمات)
  • شاخص های بخش گردشگری (گروه خدمات)

اخذ ویزا

اخذ ویزا | مجله گردشگری و مسافرتی ویزارو

مجله زیتوا

مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون
منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 19985

به "مهلت ثبت نام و مشارکت در مراسم روز ملی صادرات تا 31 تیر تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام و مشارکت در مراسم روز ملی صادرات تا 31 تیر تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید