مسائل واحدهای تولیدی زنجان در سامانه ستاد تسهیل آنالیز می گردد

به گزارش مجله سلو بلاگ، استاندار زنجان گفت: سامانه ستاد تسهیل راه اندازی با هدف درج مسائل واحدهای تولیدی در این سامانه راه اندازی شده است تا در اسرع وقت نسبت به معین تکلیف این واحدها مبادرت گردد.

مسائل واحدهای تولیدی زنجان در سامانه ستاد تسهیل آنالیز می گردد

به گزارش جام آنلاین زنجان، فتح الله حقیقی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع فراوری که در محل کارخانه ماد ماشین استان برگزار گردید، اضافه نمود: همچنین ضمانت اجرایی مصوبات ستاد نیز در این سامانه مشخص تکلیف می گردد و انتظار بر این است که واحدهای فراوریی استان مسائل و مسائل خود را در سامانه یاد شده انعکاس دهند تا مسائل مورد آنالیز بیشتری قرار گیرد.

این مسوول با تاکید بر اینکه ضمانت اجرایی مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع فراوری در این سامانه بصورت کشوری نیز قابل رویت است، ادامه داد: مدیران دستگاهای عضو بدانند که بی وقفه مورد ارزیابی قرار می گیرند و در این خصوص مصوبات ستاد باید اجرایی گردد و به همین دلیل در جلسات حضور می یابند تا مسائل درکمترین زمان ممکن مورد آنالیز قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه اجرای هر مصوبه ای طبق زمان بندی اعلامی انجام خواهد گرفت، گفت: طبق دستورالعمل اعلام شده بهره وری انرژی برق در کارخانه های فراوریی مد نظر قرار گرفته و مبحث دیگری مطرح نیست.

استاندار زنجان در ادامه در مورد 2 واحد اکسیژن ساز استان نیز گفت: در زمان حاضر ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا بالاترین صندلی در استان را داشته و مصوبات آن نیز باید بصورت فوری اجرایی گردد.

وی اضافه نمود: شورای هماهنگی بانک های استان با اختصاص تسهیلات مورد احتیاج این واحدها راستا فعالیت را هموارتر کند چراکه کوچکترین تعلل در مورد تامین اکسیژن مورد احتیاج بیماران کرونایی بسیار جبران ناپذیر خواهد بود.

حقیقی اضافه نمود: بر این اساس برای رفع این مساله بازدیدی از این 2 واحد فراوریی اکسیژن استان با همراهی دستگاه های متولی امر، مسوول شورای هماهنگی بانک های عامل انجام می گیرد و باید بلافاصله موانع حل گردد.

وی با اشاره به اینکه این واحدهای فراوریی باید احتیاج استان را تامین نمایند، گفت: این مهم نیز باید از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان مورد تایید قرار گیرد و این واحدها حق خروج اکسیژن از استان را ندارند.

این مسوول ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی کنونی هیچ بهانه ای از واحدهای فراوریی اکسیژن ساز پذیرفته نیست و موانع بوجود آمده نیز در کوتاه ترین زمان ممکن مورد آنالیز قرار خواهد گرفت.

حقیقی در ادامه به آنالیز مسائل چهار واحد فراوریی در جلسه امروز اشاره نمود و اضافه نمود: در این خصوص یکی از واحدها با رفع کردن مسائل پیش روی، به چرخه فراوریی برگشت و این رخداد موجب خوشحالی است که حمایت ها برای ادامه فعالیت باید همچنان تداوم یابد.

وی گفت: سه واحد دیگر نیز از واحدهای خوب استان به شمار می فرایند که این استان کوشش دارد، با وجود مسائل حاکم، موانع بوجود آمده را حل نماید.

اعلام هفتگی قیمت کالا به معنی تغییر نیست

استاندار زنجان همچنین در این جلسه به موضوع مهم تنظیم بازار استان نیز اشاره نمود و گفت: در این ستاد نسبت به اعلام هفتگی قیمت کالاهای اساسی به عموم مردم و حتی قیمت استان های دیگر تاکید شد.

وی گفت: این اقدام به معنی تغییر قیمت کالا نیست، بلکه به معنی نظارت مردمی است، بطوری که عده زیادی از قیمت کالاهای اساسی آگاهی ندارند و همین آگاهی می تواند نقش بازرسی آنان را به مراتب افزایش دهد.

این مسول گفت: با اطلاع رسانی هفتگی عموم، مردم با نظارت و کنترل می تواند تخلفات احتمالی را در این زمینه اطلاع رسانی نمایند و در این میان هیچ صنفی حق افزایش قیمت کالایی را ندارد.

در این جلسه مدیران واحدهای تویلدی ماد ماشین، فولاد کاران، افق گداز و صافی سازان به ارائه مسائل خود پرداختند و خواهان رفع موانع پیش رو شدند.

khaneh-jok-sms.ir: جملات زیبا و دلنشین جدید | جملات آموزنده و زیبا | جملات زیبا از بزرگان را اینجا بخوانید

discountbook.ir: کتاب ارزان | مجله کتابخوانی، بیاید آگاهتر باشیم

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 31332

به "مسائل واحدهای تولیدی زنجان در سامانه ستاد تسهیل آنالیز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل واحدهای تولیدی زنجان در سامانه ستاد تسهیل آنالیز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید