مردم به مرز ها مراجعه نکنند، مرز ها به روی زائران بسته است

به گزارش مجله سلو بلاگ، فرماندار دشت آزادگان با بیان اینکه به صورت موردی چند نفر برای زیارت اربعین به مرز مراجعه کرده بودند، که آن ها را برگرداندیم، گفت: از مردم درخواست می کنم تحت هیچ شرایطی به مرز ها مراجعه نکنند.

مردم به مرز ها مراجعه نکنند، مرز ها به روی زائران بسته است

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، در رابطه آخرین شرایط مرز چذابه، اظهار کرد: طبق هماهنگی اجرا شده مرز چذابه به روی زائران اربعین بسته است و کشور عراق به هیچ عنوان پذیرای زائر نیست.

وی با اشاره به بسته شدن دو طرفه مرز چذابه از سوی کشور های ایران و عراق افزود: با توجه به شرایط شیوع کرونا و عدم مراجعه زائران به مرز ها هیچ گونه خدماتی نیز ارائه نمی شود.

فرماندار دشت آزادگان با بیان اینکه به صورت موردی چند نفر برای زیارت اربعین به مرز مراجعه کرده بودند، که آن ها را برگرداندیم، گفت: از مردم درخواست می کنم تحت هیچ شرایطی به مرز ها مراجعه نکنند.

سیلاوی خاطرنشان کرد: امسال هیچگونه موکبی بر پا نشد و در مرز چذابه تنها ساخت و ساز مواکب برای سال های آینده در حال انجام است.

وی بیان نمود: مرز ها فقط برای مراودات تجاری باز هستند و روزانه فعالیت خود را انجام می دهند و تنها در ایام تعطیلی رسمی بسته می شوند.

اخذ ویزا

اخذ ویزا | مجله گردشگری و مسافرتی ویزارو

مجله زیتوا

مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون
منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 23101

به "مردم به مرز ها مراجعه نکنند، مرز ها به روی زائران بسته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم به مرز ها مراجعه نکنند، مرز ها به روی زائران بسته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید