مدیربرنامه های اینسینیه: به رسیدن لورنزو به بازی با بارسلونا خوشبین هستیم

به گزارش مجله سلو بلاگ، مدیربرنامه های هافبک ایتالیایی تیم فوتبال ناپولی می گوید که به رسیدن این بازیکن به بازی برگشت مقابل بارسلونا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان امیدوار است.

مدیربرنامه های اینسینیه: به رسیدن لورنزو به بازی با بارسلونا خوشبین هستیم

به گزارش خبرنگاران، وینچنزو پیزاکانه، مدیربرنامه های لورنزو اینسینیه در گفت و گو با نشریه ماتینوی ایتالیا اظهار داشت که این بازیکن ایتالیایی هنوز شانس حضور در بازی برگشت آبی پوشان شهر ناپل مقابل بارسلونا را دارد.

باشگاه ناپولی صبح امروز (سه شنبه) اظهار داشت که اینسینیه در بازی شنبه شب این تیم مقابل لاتزیو در هفته پایانی سری A از ناحیه عضله نزدیک کننده پای چپ دچار مصدومیت شده است و شرایط او به صورت روزمره آنالیز خواهد شد. این اتفاق در حالی اتفاق افتاده که ناپولی شنبه هفته آینده در استادیوم نوکمپ میهمان بارسلونا خواهد بود و در آن بازی برای داشتن شانس صعود محکوم به گلزنی است.

پیزاکانه گفت: ما خوشبین هستیم، چون اینسینیه احساس درد ندارد، بنابراین هر کاری لازم باشد انجام می دهیم تا او به بازی در نوکمپ برسد.

ناپولی در بازی رفت در استادیوم خانگی خود مقابل بارسلونا یک - یک مساوی کرد و به همین دلیل در بازی برگشت یا باید پیروز گردد یا تساوی بیش از یک گل کسب کند.

اخذ ویزا

اخذ ویزا | مجله گردشگری و مسافرتی ویزارو

مجله زیتوا

مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 20723

به "مدیربرنامه های اینسینیه: به رسیدن لورنزو به بازی با بارسلونا خوشبین هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیربرنامه های اینسینیه: به رسیدن لورنزو به بازی با بارسلونا خوشبین هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید