محدودیت های کرونایی تردد بین استانی را 32.5 درصد کاهش داد

به گزارش مجله سلو بلاگ، تهران(پانا) - با اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت تردد بین استانی در 4 روز نخست آذرماه 32.5 درصد کاهش یاقت.

محدودیت های کرونایی تردد بین استانی را 32.5 درصد کاهش داد

بر اساس اعلام سازمان راهداری، مجموعه تردد بین استانی وسایل نقلیه در 4 روز نخست آذرماه حدود 4 میلیون و 295 هزار مورد بوده است که نسبت به روز مشابه هفته گذشته 32 درصد کاهش داشته است.

طرح جامع محدودیت های کرونایی از صبح روز شنبه (اول آذرماه) همزمان با سراسر کشور در مبادی ورودی شهرهای دارای شرایط قرمز و نارنجی عملیاتی شد و خودروهای غیربومی اجازه ورود به این شهرها را نیافتند.

وزیر راه و شهرسازی دو روز پیش گفت: با اعمال محدودیت های جدید شاهد کاهش 45 درصدی تردد در جاده های کشور هستیم.

محمد اسلامی در حاشیه جلسه هیات دولت با تشکر و قدردانی از مردم برای رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا اظهار کرد: با اعمال محدودیت های جدید شاهد کاهش تردد حدود 45 درصدی در جاده های کشور هستیم که امیدواریم با همکاری وسیعی که مردم دارند شاهد شکسته شدن زنجیره انتقال بیماری باشیم.

محدودیت های مختلفی در تعدادی از شهرها به ویژه شهرهای قرمز ایجاد شده است و در حال حاضر از ورود مسافران کرونایی به تمامی بخش های حمل ونقلی جلوگیری می گردد.

مسافرانی که در فرودگاه و یا راه آهن بلیت خریداری می نمایند نیز در صورتی که کد ملی آنها استعلام گردد و تست کرونای آنان مثبت باشد به هیچ عنوان برای آن ها بلیت صادر نمی گردد.

مسافران حمل ونقل عمومی برون شهری حتماً باید برای سفر کد ملی ارائه دهند و با آنالیز این کد ملی معین می گردد که این مسافران طبق سامانه وزارت بهداشت مبتلا به کرونا هستند یا خیر.

رانندگان به هیچ عنوان در بین راه مسافران را بدون استعلام کد ملی سوار نمی نمایند.

اخذ ویزا

اخذ ویزا | مجله گردشگری و مسافرتی ویزارو

مجله زیتوا

مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون
منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 25633

به "محدودیت های کرونایی تردد بین استانی را 32.5 درصد کاهش داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت های کرونایی تردد بین استانی را 32.5 درصد کاهش داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید