قصد داشتیم در ماه مبارک رمضان مسابقات جام رمضان را برگزار کنیم

به گزارش مجله سلو بلاگ، رئیس هیئت ووشو استان اصفهان گفت:قصد داشتیم در ماه مبارک رمضان مسابقات جام رمضان را برگزار کنیم که متاسفانه به دلیل شیوع کرونا و وقفه پیش آمده در فعالیت های ورزشی به تعویق افتاد.

قصد داشتیم در ماه مبارک رمضان مسابقات جام رمضان را برگزار کنیم

به گزارش از،محسن روناسی رئیس هیئت ووشو استان اصفهان از عملکرد هیئت ووشو در سال گذشته ابراز رضایت نموده و گفت: سال 98 برای هیئت سال خوب و پرباری بود و به جز اسفندماه که به دلیل شیوع کرونا تعدادی از برنامه های هیئت منتفی شد، افتخارات زیادی به دست آوردیم و همانند سال های قبل به عنوان هیئت برتر کشور شناخته شدیم.

او در شرح افتخارات ووشو اصفهان در سال گذشته گفت: محمدعلی مجیری پیروز شد برای نخستین بار در رشته تالو مدال طلای رقابت های دنیا را به دست آورد، الهه منصوریان هم در مسابقات دنیای ساندا مدال طلا را کسب نمود و در مجموع افتخارات بزرگی به دست آوردیم. علاوه بر آن سال گذشته در هر 2 بخش بانوان و آقایان 25 ووشوکار دعوت شده به تیم ملی در همه رده ها داشتیم که نسبت به سال 97 در این زمینه با رشد 30 درصدی روبرو شدیم.

رئیس هیئت ووشو استان اصفهان اضافه نمود: بانوان ووشوکار اصفهانی سال گذشته مقام نخست کشور را به دست آوردند و در بخش آقایان تیم های پایه اصفهان به مقام نخست کشور در مسابقات انتخابی رسیدند. یکی دیگر از اقدامات هیئت ووشوی اصفهان در سال گذشته، میزبانی اردوی تیم ملی تالو در هر 2 بخش بانوان و آقایان بود که می توانست کلاس آموزشی مناسبی برای مربیان استان نیز تلقی گردد. در بخش آموزش، با هماهنگی های انجام شده با فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان، پیروز شدیم رده نخست استان را کسب کنیم که هم از نظر درآمدزایی و هم از نظر تعداد افراد آموزش دیده، اقدام قابل توجهی به شمار می رفت.

او ادامه داد: یکی از معضلات ووشو اصفهان ضعف نسبی در رشته ساندا است. در رشته تالو تمام مدال های کشوری را کسب نموده ایم و حتی در سطح دنیای مدال آوری داشتیم، اما در رشته ساندا تا حدودی با مشکل روبرو هستیم که برای رفع کردن آن، در رده های پایه مشغول فعالیت هستیم.

رووناسی در پاسخ به سوالی درباره تأثیر شیوع کرونا بر فعالیت های هیئت ووشو، به لغو شدن جام رمضان اشاره نمود و گفت: قصد داشتیم در ماه مبارک رمضان مسابقات جام رمضان را برگزار کنیم که متاسفانه به دلیل شیوع کرونا و وقفه پیش آمده در فعالیت های ورزشی به تعویق افتاد.

او مسائل اقتصادی را اصلی ترین معضل هیئت های ورزشی استان برشمرد و گفت: مهم ترین مشکل هیئت های ورزشی کمبود منابع اقتصادی است و متأسفانه به جز باشگاه سپاهان که چند سال است ما را حمایت می نماید، نتوانسته ایم از ظرفیت سایر باشگاه های استان در ووشو استفاده کنیم.

اگر اداره ورزش و جوانان بتواند در این زمینه یاری کند تا از ظرفیت باشگاه های مثل ذوب آهن و گیتی پسند و همچنین کارخانه های فعال در استان برای فعالیت در همه رشته های ورزشی به خصوص رشته های مدال آور استفاده گردد، قطعاً شرایط ما نیز بهبود چشم گیری خواهد داشت.

رئیس هیئت ووشو استان اصفهان درباره فعالیت های مدنظر این هیئت برای امسال گفت: در ماه های آینده انتخابات ریاست فدراسیون را در پیش داریم و قاعدتاً بیشترین تمرکز ما بر انتخاب شایسته ریاست فدراسیون است تا بتواند به برنامه های آینده این رشته یاری کند. علاوه بر آن برای برگزاری مسابقات کشوری رده پایه در بخش آقایان اعلام آمادگی نموده ایم و امیدواریم میزبانی را به دست آوریم. همچنین قصد داریم لیگ استانی را در هر دو بخش بانوان و آقایان برگزار نموده و در لیگ کشوری آقایان حضور خود را تداوم بخشیده و نتایج شایسته ای را کسب کنیم. امسال در هر 2 بخش بانوان و آقایان در لیگ شرکت خواهیم کرد و به دنبال کسب نتایج مطلوب هستیم.

منیع:تسنیم

م

اخذ ویزا

اخذ ویزا | مجله گردشگری و مسافرتی ویزارو

مجله زیتوا

مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 15941

به "قصد داشتیم در ماه مبارک رمضان مسابقات جام رمضان را برگزار کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قصد داشتیم در ماه مبارک رمضان مسابقات جام رمضان را برگزار کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید