فرصت مطالعاتی ستاد فناوری های شناختی به دانشجویان دکتری و دستیاران پزشکی

به گزارش مجله سلو بلاگ، به منظور ارتقای دانش علوم شناختی و ترغیب محققان و متخصصان برای فعالیت در حوزه های علوم شناختی، ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در نظر دارد در نهمین فراخوان، به دانشجویان دکتری تخصصی و دستیاران پزشکی فرصت مطالعاتی در حوزه های علوم شناختی اعطا کند.

فرصت مطالعاتی ستاد فناوری های شناختی به دانشجویان دکتری و دستیاران پزشکی

به گزارش خبرنگاران، نهمین فراخوان اعطای فرصت های مطالعاتی از اول تیرماه امسال شروع می گردد. اعطای فرصت مطالعاتی تحت حمایت ستاد توسعه علوم شناختی به دانشجویانی تعلق می گیرد که طرح مصوب آنها درحوزه های مرتبط با اولویت های آموزشی و پژوهشی علوم و فناوری های شناختی ستاد باشد.

علاقه مندان می توانند پس از مطالعه آیین نامه فرصت های مطالعاتی دانشجویان، با مراجعه به کارتابل شخصی خود در روی سایت ستاد علوم شناختی و انتخاب فرصت مطالعاتی دانشجویان، فرم طرح مقدماتی فرصت مطالعاتی را تکمیل و حداکثر تا اول مرداد ماه امسال در کارتابل شخصی خود به همراه سایر مدارک بارگذاری نمایند. زمان ثبت نام در فراخوان قابل تمدید نخواهد بود.

حمایت اقتصادی ستاد، فقط بخشی از هزینه های سفر و اقامت دانشجویان را مطابق با مقررات داخلی آن تأمین خواهد نمود.

داوطلبان به استفاده از این فرصت مطالعاتی می بایست در فرم مربوط، برنامه کاری (گانت چارت) دانشجو در دانشگاه مقصد را به مدت 6 ماه ارائه داده و لزوم حضور در کشور مقصد (دانشگاه خارجی) بیان گردد. حداکثر سن متقاضیان استفاده از این فرصت نباید بیش از 35 سال باشد. در صورت تایید طرح مقدماتی دانشجو، فرصتی چند ماهه در اختیار دانشجویان برای ارائه مدارک تکمیلی مرحله دوم بر طبق آیین نامه قرار خواهد گرفت.

فرم تکمیل شده درخواست، رزومه علمی استاد راهنما، تصویر صفحه اول شناسنامه و کارت ملی، تصویر آخرین مدرک تحصیلی، گواهی اشتغال به تحصیل، توصیه نامه استاد راهنمای اول و دوم دوره دکتری یا دستیاری پزشکی، توصیه نامه مدیر گروه محل تحصیل، حکم تصویب موضوع سرانجام نامه دانشجو (مبنی بر حضور استاد راهنما یا مشاور خارجی در تیم هدایت) و مدرک زبان معتبر شامل آیلتس با نمره بالاتر از 6.5، تافل با نمره بالاتر از 80، مدارک مورد تایید وزارتخانه های علوم و بهداشت MSRT،MHLE با نمره بالاتر از 75 از مدارک لازم برای ثبت نام در مرحله اول است.

بر اساس اعلام ستاد علوم شناختی، متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با مراجعه به سایت ستاد و مطالعه آیین نامه اعطای فرصت مطالعاتی دانشجویان دکتری تخصصی و دستیاران پزشکی، اطلاعات لازم را کسب نمایند.

اخذ ویزا

اخذ ویزا | مجله گردشگری و مسافرتی ویزارو

مجله زیتوا

مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 18449

به "فرصت مطالعاتی ستاد فناوری های شناختی به دانشجویان دکتری و دستیاران پزشکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت مطالعاتی ستاد فناوری های شناختی به دانشجویان دکتری و دستیاران پزشکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید