سلف غذاخوری دانشکده فنی و منابع طبیعی تویسرکان دانشگاه بوعلی سینا افتتاح شد

به گزارش مجله سلو بلاگ، سلف غذاخوری دانشجویی دانشکده فنی و منابع طبیعی تویسرکان دانشگاه بوعلی سینا با حضور مسئولان استانی و دانشگاهی افتتاح شد.

سلف غذاخوری دانشکده فنی و منابع طبیعی تویسرکان دانشگاه بوعلی سینا افتتاح شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، سلف غذاخوری دانشجویی دانشکده فنی و منابع طبیعی تویسرکان دانشگاه بوعلی سینا، افتتاح شد.

در این مراسم که با حضور سیدمحمد ذوالفقاری، یعقوب محمدی فر، رئیس دانشگاه بوعلی سینا و جمعی از مسئولین شهرستان تویسرکان برگزار شد، مهدی حاجی ولی، رئیس این دانشکده گزارشی از فرایند ساخت و تکمیل سلف غذاخوری دانشکده ارائه کرد.

همچنین رئیس دانشگاه بوعلی سینا، فرماندار تویسرکان و نماینده تویسرکان در مجلس شورای اسلامی به سخنرانی پیرامون اهمیت ارتقاء کیفیت آموزش عالی و توجه به ظرفیت های این شهرستان پرداختند.

مراحل ساخت و تکمیل سلف غذاخوری دانشجویی دانشکده فنی و منابع طبیعی تویسرکان به صورت مستمر از سال 1390 شروع شد و در 3 طبقه و به مساحت 1500 متر مربع به اتمام رسیده است.

مجموع اعتبار صرف شده در این پروژه از طرف خیر مبلغ 75 میلیارد ریال و از طرف دانشگاه بوعلی سینا نیز مبلغ 25 میلیارد ریال می باشد.

در حاشیه این مراسم، رئیس دانشگاه پس از بازدید از قسمت های مختلف دانشکده فنی و منابع طبیعی تویسرکان، در جلسه ای با اعضای هیات علمی و کارکنان این دانشکده گفتگو کرد.

اخذ ویزا

اخذ ویزا | مجله گردشگری و مسافرتی ویزارو

مجله زیتوا

مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون
منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 28973

به "سلف غذاخوری دانشکده فنی و منابع طبیعی تویسرکان دانشگاه بوعلی سینا افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلف غذاخوری دانشکده فنی و منابع طبیعی تویسرکان دانشگاه بوعلی سینا افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید