زیرساخت دولت الکترونیک برای افزایش رضایت مردم آماده است

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، روز گذشته رئیس جمهور در مصاحبه با وزیر ارتباطات، با اشاره به لزوم کوشش برای توسعه همه جانبه دولت الکترونیک در سراسر کشور گفت: توسعه دولت الکترونیک نیازی حیاتی برای کشور بوده و هر روز ضرورت آن در فعالیت دستگاه های گوناگون قابل مشاهده است. براین اساس همه دستگاه ها موظف به همکاری بیش از پیش برای توسعه دولت الکترونیک هستند.

زیرساخت دولت الکترونیک برای افزایش رضایت مردم آماده است

روحانی پرداخت 17میلیون فقره وام بدون حتی یک مراجعه حضوری به بانک ها را آزمون عظیم کارآمدی دولت الکترونیک و آماده بودن زیرساخت ها گفت.

در این رابطه رضا باقری اصل دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات در توئیتر نوشت: اگر مسئولان سایر دستگاه های اجرایی بخواهند این زیرساخت دولت الکترونیک برای افزایش رضایت مردم آماده است.

وی گفت: پرداخت وام به بیش از 17 میلیون سرپرست خانوار متقاضی وام تنها با ارسال یک پیامک، بدون احتیاج به احراز هویت یا مراجعه حضوری به بانک، یک نمونه از خدمات یکپارچه دولت الکترونیکی است.

باقری اصل در پاسخ به انتقاداتی که از تشکیل صف های متقاضیان دریافت سیم کارت به عنوان نقطه ضعف طرح وام یک میلیونی سرپرست خانوار، در توئیتر مطرح شد، گفت: هر خدمت یکپارچه دولت الکترونیکی بعضی نقاط ضعف پایگاه های اطلاعاتی دستگاه ها را عیان می نماید، اما بعد از این تکمیل اطلاعات پایگاه، تنوعی از خدمات جدید قابل ارائه خواهد بود.

اخذ ویزا

اخذ ویزا | مجله گردشگری و مسافرتی ویزارو

مجله زیتوا

مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 15979

به "زیرساخت دولت الکترونیک برای افزایش رضایت مردم آماده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیرساخت دولت الکترونیک برای افزایش رضایت مردم آماده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید