دریادار خانزادی: تکاوران دریایی را دست بلند فرمانده در عرصه دفاع هستند

به گزارش مجله سلو بلاگ، تهران (پانا) - فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر این که تکاوران دریایی دست بلند فرمانده در عرصه دفاع هستند گفت تفنگداران و تکاوران نیروی دریایی ارتش منشا رشادت ها و دلاوری های فراوانی چه در دوران دفاع مقدس و چه در سال های بعد از جنگ تحمیلی هستند.

دریادار خانزادی: تکاوران دریایی را دست بلند فرمانده در عرصه دفاع هستند

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، امیر دریادار خانزادی با حضور در مرکز فرماندهی آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی قمر بنی هاشم (ع) مستقر در منجیل ضمن ارزیابی از توان رزمی تکاوران از یگان های آموزشی، اماکن فرهنگی، ورزشی و میدانی بازدید کرد.

دریادار خانزادی، تکاوران دریایی را دست بلند فرمانده در عرصه دفاع مطرح کرد و اضافه نمود: این مجموعه آموزشی و رزمی به عنوان یکی از منحصر به فردترین مراکز آموزشی نیروی دریایی ارتش است که در عرصه های گوناگون با کسب آموزش های رزمی و معنوی می توانند نقش بسیار مهمی در دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب ایفا نماید.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به ایام عظیمداشت هفته دفاع مقدس گفت: دشمن بعثی با حمایت استکبار جهانی به کشور ما حمله کرد، اما در همان روزهای آغازین جنگ با مقاومت مثال زدنی رزمندگان اسلام روبرو شد و دریادلان نیروی دریایی ارتش هم در روزهای آغازین جنگ توانستند ضربات مهلکی بر نیروی دریایی دشمن وارد کند.

وی با اشاره به رشادت های تکاوران همواره قهرمان نیروی دریایی ارتش در مقاومت 34 روزه خرمشهر قهرمان توضیح داد: تفنگداران و تکاوران نقش بی بدیل و بسیار مهمی در آن حماسه عظیم داشتند که این افتخارات در صفحه پرافتخار ملت ایران ثبت شده است.

امیر دریادار حسین خانزادی در سفر یک روزه خود به استان گیلان، با حضور در پایگاه پشتیبانی شمال نیروی دریایی ارتش در منجیل، زمین چمن مصنوعی فوتسال و مهمانسرای شهید کاظمی، آشپزخانه و خشک شویی را نیز افتتاح کرد.

اخذ ویزا

اخذ ویزا | مجله گردشگری و مسافرتی ویزارو

مجله زیتوا

مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون
منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 22948

به "دریادار خانزادی: تکاوران دریایی را دست بلند فرمانده در عرصه دفاع هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریادار خانزادی: تکاوران دریایی را دست بلند فرمانده در عرصه دفاع هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید