خبرنگاران کریستال پالاس از شکست برابر تاتنهام گریخت

به گزارش مجله سلو بلاگ، تهران- خبرنگاران- تیم کریستال پالاس با گلزنی جفری شلوپ در دقیقه 81 از شکست خانگی برابر تاتنهام صدرنشین گریخت و این تیم را متوقف کرد.

خبرنگاران کریستال پالاس از شکست برابر تاتنهام گریخت

به گزارش خبرنگاران؛ شاگردان خوزه مورینیو که برای برگزاری این ملاقات راهی استادیوم سلهارست پارک شده بودند برابر شاگردان روی هادسون درحالی تن به تساوی یک بر یک داده که تا دقیقه 81 از این تیم پیش بودند.

هری کین دردقیقه 23 برای اسپرز گلزنی کرد و جفری شلوپ با گلزنی برای کریستال پالاس بازی را به تساوی کشاند.

تاتنهام با کسب این تساوی 25 امتیازی شده و در صدر جدول رده بندی این رقابت ها ماند. کریستال پالاس نیز با کسب یک امتیاز ارزشمند این ملاقات برابر تیم صدر نشین 17 امتیازی شده و با 2 پله صعود به رده یازدهم جدول رده بندی این رقابت ها نقل مکان کرد.

در ابتدای نیمه نخست شاگردان مورینیو به رغم اینکه دراین ملاقات میهمان بودند آغاز مناسب تری نسبت به بازیکنان تیم حریف داشتند.

اسپرز در 20 دقیقه ابتدایی این ملاقات 2 موقعیت صد درصد و چند موقعیت مطلوب دیگر برای گلزنی داشتند که این فرصت ها با کوشش دروازه بان کریستال پالاس از یک سو و اشتباه مهاجمان در زدن ضربه آخر از سوی دیگر ثمری برای آنان به همراه نداشت.

در دقیقه 23 انتها هری کین توپ را با شوت سنگین از راه دور درون دروازه کریستال پالاس جای داد و تیمش را پیش انداخت.

در این صحنه ویسنته گوآیتا سنگربان اسپانیایی حریف مقصر اصلی دریافت این گل بود. بی شک او تا پیش از این اشتباه جز بهترین بازیکنان تیمش به شمار می رفت.

در ادامه بازیکنان تاتنهام که کنترل بازی و توپ را دراختیار خود داشتند چندین بار دیگر موقعیت های مناسب برای مهاجمان تیم خود فراهم کردند اما به گل نرسیدند.

در نقطه مقابل بازیکنان تیم سخت کوش کریستال پالاس نیز حملاتی را به روی دروازه حریف طراحی کردند اما آنان نیز پیروز به گلزنی نشد.

در دقایق خاتمهی نیمه نخست بازهم شاگردان هادسون عملکرد مناسب تری نسبت به حریف داشتند و موقعیت هایی برای تغییر نتیجه بدست آوردند اما این فشارها برای تسلیم اسپرز کافی نبود و

آنان به گل نرسیدند.

در دقیقه 42 مهم ترین فرصت این تیم با برخورد توپ با تیر عمودی دروازه تاتنهام از دست رفت و آنان با ناکامی زمین را ترک نموده و به رختکن رفتند.

نیمه دوم به رغم کوشش های شاگردان هادسون برای رسیدن به گل، بازی بیشتر در میانه میدان در جریان بود و دروازه ها با خطر جدی روبه رو نشد.

در دقیقه 81 بالاخره تیم کریستال پالاس به گل رسید و بازی به تساوی کشیده شد.در این دقیقه ارسال توپ به محوطه شلوغ جریمه اسپرز به شلوپ رسید و این بازیکن آن را به گل تبدیل کرد.

در دقایق خاتمهی این ملاقات یاران کین برای جبران گل خورده جلو کشیدند اما کوشش های آنان ثمری نداشت تا این ملاقات با تساوی یک بر یک به خاتمه برسد.

پیش از این ملاقات ساوتهمپتون با نتیجه 3 بر صفر شفیلد یونایتد را مغلوب و سه امتیاز این ملاقات را از آن خود کرد.

اخذ ویزا

اخذ ویزا | مجله گردشگری و مسافرتی ویزارو

مجله زیتوا

مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون
منبع: ایرنا
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 26129

به "خبرنگاران کریستال پالاس از شکست برابر تاتنهام گریخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کریستال پالاس از شکست برابر تاتنهام گریخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید