خبرنگاران لیست باشگاه های خصوصی زنجان برای ارایه تسهیلات، احصا می گردد

به گزارش مجله سلو بلاگ، زنجان - خبرنگاران - معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: لیست باشگاه های خصوصی استان و مربیان فعال در این باشگاه ها که به دلیل شیوع ویروس کرونا دچار زیان شده اند به منظور ارایه تسهیلات، احصا و جمع آوری می گردد.

خبرنگاران لیست باشگاه های خصوصی زنجان برای ارایه تسهیلات، احصا می گردد

محمدعلی حمزه پور، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، اضافه نمود: لیست باشگاه های خصوصی آسیب دیده زنجان موجود است اما اطلاعات مربوط به مربیان فعال در این باشگاه ها، احتیاج به جمع آوری دارد که به همین منظور نامه ای تدوین و به هیات های استان و شهرستان، ارسال شده است.

وی با بیان اینکه این کار از ظهر روز گذشته /سه شنبه دوم فروردین ماه/ شروع شده است، گفت: از هیات های ورزشی این استان خواسته شده است به مربیان اعلام نمایند اطلاعات خواسته شده را در قالب فرم اعلامی، در اسرع وقت (تا خاتمه وقت اداری روز پنجشنبه سوم اردیبهشت ماه) به منظور تخصیص تسهیلات جهت جبران خسارت تعطیلی باشگاه های ورزشی، به وسیله تلگرام روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان به شماره 09195479509 ارسال نمایند.

حمزه پور توضیح داد: لیست باشگاه های خصوصی آسیب دیده، همراه با اسامی و اطلاعات مدیران، موسسان و مربیان فعال در این باشگاه ها پس از احصا و جمع آوری، به منظور پرداخت تسهیلات به وزارت ورزش و جوانان ارسال خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان در جلسه ای با فعالان صنعت ورزش، گفته است: پرداخت تسهیلات به 28 هزار باشگاه ورزشی آسیب دیده از کرونا از هفته آینده شروع می گردد.

مسعود سلطانی فر، تصمیمات عرصه ورزش را متاثر از مصوبات ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا دانسته و اضافه نموده است: بر همین اساس فعالیت باشگاه های خصوصی تا 15 اردیبهشت و کلیه مسابقات نیز تا خاتمه اردیبهشت ماه تعطیل شده است و تصمیمات جدید نیز با توجه به شرایط شیوع این ویروس در ادامه اتخاذ خواهد شد.

سلطانی فر اهمیت فعالیت باشگاه های خصوصی را که متاثر از بیماری کرونا دچار مسائل مالی شدند مورد توجه قرار داده و گفته است: در مورد 4300 مکان ورزشی که در اختیار داشتیم و به بخش خصوصی اجاره داده شده بود، آنها را مشمول بخگرددگی اجاره ها در 2 ماه کردیم و اگر این شرایط استمرار یابد، بخگرددگی نیز ادامه خواهد داشت و از طرفی بیمه کارفرمایان و برق و گاز را هم استمهال (مهلت) کردیم.

وزیر ورزش و جوانان فعالیت های حدود 28 هزار باشگاه خصوصی در سراسر کشور را هم مهم برشمرد و گفت: در این زمینه در دولت تسهیلاتی مصوب شده بطوریکه به میزان هر پرسنلی که باشگاه ها دارند و حق بیمه پرداخت می نمایند، تا سقف 16 میلیون برای سه ماه اسفند، فروردین و اردیبهشت وام 12 درصد تعلق می گیرد که 8 میلیون برای حقوق و 8 میلیون برای هزینه باشگاه ها خواهد بود.

سلطانی فر میزان تنفس این تسهیلات برای باشگاه های خصوصی را چهار ماه و مدت پرداخت آن را 2 سال عنوان و زمان ارائه آن را از حداکثر هفت تا 10 روز آینده اعلام نموده است.

اخذ ویزا

اخذ ویزا | مجله گردشگری و مسافرتی ویزارو

مجله زیتوا

مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون
منبع: ایرنا
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 15985

به "خبرنگاران لیست باشگاه های خصوصی زنجان برای ارایه تسهیلات، احصا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران لیست باشگاه های خصوصی زنجان برای ارایه تسهیلات، احصا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید