خبرنگاران فضای مجازی فرصتی برای بیان و حل مسائل است

به گزارش مجله سلو بلاگ، قصرشیرین- خبرنگاران- معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار قصرشیرین گفت: فضای مجازی فرصتی برای بیان و حل مسائل است که باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که از این فرصت به شکل بهینه و مطلوب استفاده کنیم.

خبرنگاران فضای مجازی فرصتی برای بیان و حل مسائل است

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، حجت اله خدرویسی روز شنبه در جلسه اصحاب رسانه و فعالان عرصه مجازی، اضافه نمود: فضای مجازی مصداق شاخص تهدید و فرصت است و باید در شرایط کنونی با توجه به فعالیت رسانه های غربی برای ضربه زدن به نظام، مراقب باشیم طوری عمل کنیم که آب به آسیاب دشمن نریزیم.

وی اظهارداشت: فعالان فضای مجازی باید با احساس مسوولیت اجتماعی فضا را به سمت ارایه درست مسائل و همچنین ایجاد فرصت برای پاسخگویی و فعالیت مدیران فراهم نمایند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار قصرشیرین گفت: در آستانه انتخابات باید کوشش کنیم از فضای مجازی برای گرم تر شدن انتخابات و همچنین ایجاد امید در بین مردم و حرکت فعالان عرصه مجازی در چارچوب قانون استفاده و یاری کنیم تا به معرفی پتانسیل ها و تقویت شرایط موجود بپردازیم و ارایه راهکارهای مناسب و مطالبه گری درست را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

خدرویسی گفت: کانال های مردمی و فعالان عرصه فضای مجازی به شکلی برنامه ریزی نمایند تا از این عرصه با حضور مدیران شهرستان فرصتی برای طرح مسائل مردمی در بخش های مختلف و زمینه پاسخگویی مدیران از این طریق فراهم گردد.

او اضافه نمود: سواد رسانه ای برای فعالان عرصه اطلاع رسانی و فضای مجازی یک ضرورت است و ورود بدون علم و حرکت در راستا خلاف چارچوب معین شده عواقبی دارد.

وی بر مدیریت افکار عمومی توسط فعالان مجازی با توجه به فرصت مناسب و بهینه تاکید نمود و گفت: اثرگذاری فضای مجازی به قدری مهم است که زندگی کنونی ما بدون آن امکان پذیر نیست.

خدرویسی از تمامی فعالان عرصه فضای مجازی و اصحاب رسانه برای یاری به دولت و مدیران و در بحران های مختلف زلزله و کرونا قدردانی کرد و خواهان تداوم همکاری آن ها شد.

در این نشست فعالان فضای مجازی نیز به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت 186 کیلومتر مرز با عراق دارد که در امتداد این مرزها 2 مرز رسمی خسروی و پرویزخان واقع است.

اخذ ویزا

اخذ ویزا | مجله گردشگری و مسافرتی ویزارو

مجله زیتوا

مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون
منبع: ایرنا
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 28023

به "خبرنگاران فضای مجازی فرصتی برای بیان و حل مسائل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فضای مجازی فرصتی برای بیان و حل مسائل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید