خبرنگاران عزت امروز ایران اسلامی مرهون ایستادگی ایثارگران است

به گزارش مجله سلو بلاگ، کرمانشاه - خبرنگاران- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: عزت امروز ایران اسلامی مرهون ایستادگی ایثارگران و صبوری خانواده های ایشان است.

خبرنگاران عزت امروز ایران اسلامی مرهون ایستادگی ایثارگران است

به گزارش خبرنگاران؛ حسین خوش اقبال روز آدینه همزمان با ولادت حضرت ابالفضل العباس(علیه السلام) و روز جانباز با چند تن از جانبازان قطع نخاعی و 70 درصد استان ملاقات و از مقام شامخ آنان تقدیر کرد.

در ملاقات با جانباز قطع نخاعی امیر حاج منصور دلشاد از جانبازان سرافراز ارتش جمهوری اسلامی با تاکید بر پیروی راستین جانبازان از راه و روش علمدار کربلا، صبر و شکیبایی خانواده های جانبازان به ویژه همسران آنان را بسیار ارزشمند دانست.

معاون استاندار کرمانشاه در ادامه این بازدیدها، با حضور در منزل جانباز سرافراز و 70 درصد حاج امید نجفی آرامش و اقتدار نظام اسلامی را مرهون ایستادگی رزمندگان و شکیبای خانواده های شهدا و جانبازان دانست.

وی گفت: رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی در کنار دیگر قوای مسلح با ایثارگری خود در دوران هشت سال دفاع مقدس آرامش و آسایش امروز ملت ایران را رقم زدند.

معاون استاندار کرمانشاه سپس با جانباز مراد گروسی ملاقات کرد و از ایثارگری ها و شکیبای وی و خانواده جانبازان قدردانی کرد.

خوش اقبال در این ملاقات گفت: عزت و سربلندی ایران اسلامی مدیون ایثار کسانی است که در روزهای سخت ایستادگی کردند و اجازه ندادند تمامیت ارضی کشور آسیب ببیند.

وی صبر و استقامت جانبازان و ایثارگران را با وجود کمبود و مسائل مالی ستودنی دانست و گفت: بازدید و قدر شناسی از خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران وظیفه تمام مسوولان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در ادامه با حضور در منزل حاج مهدی مرادی از این جانباز سرافراز دفاع مقدس عیادت کرد.

خوش اقبال خانواده های شهدا و جانبازان را جزو بندگان خاص خداوند دانست که با صبر خود در طول 42 سال گذشته پشتیبان نظام اسلامی بوده اند.

وی با تبریک سال نو و بهار طبیعت به خانواده های شهدا ، جانبازان و ایثارگران از خدای متعال خواست که سال 1400 را سال شکست کرونا و غلبه ملت ایران بر مسائل مالی قرار دهد.

خوش اقبال با تاکید براینکه نباید پدران، مادران،همسران و فرزندان خانواده های شهدا و جانبازان را از یاد ببریم اضافه کرد: باید با عمل و خدمت خود گره گشای مسائل باشیم و مبادا شرمسار خانواده شهدا و جانبازان شویم.

معاون استاندار کرمانشاه در سرانجام برنامه سرکشی از جانبازان در منزل حشمت الله نامداری یکی دیگر از جانبازان قطع نخاعی استان حضور یافت.

خوش اقبال در این ملاقات با بیان اینکه ملاقات با جانبازان موجب تقویت روحیه مسوولان می گردد اضافه کرد: قدرشناسی از مقام جانبازان و همسران و خانواده های شکیبا و بردبار ایشان ادای وظیفه ای است که استمرار راه جانبازان را موجب می گردد.

استان کرمانشاه حدود 10 هزار شهید و نزدیک به 20 هزار جانباز تقدیم انقلاب اسلامی نموده که 350 نفر آنها جانبازان بالای 70 درصد هستند.

اخذ ویزا

اخذ ویزا | مجله گردشگری و مسافرتی ویزارو

مجله زیتوا

مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون
منبع: ایرنا
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 30820

به "خبرنگاران عزت امروز ایران اسلامی مرهون ایستادگی ایثارگران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران عزت امروز ایران اسلامی مرهون ایستادگی ایثارگران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید