خبرنگاران دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی یک الگو در کشور است

به گزارش مجله سلو بلاگ، مشهد- خبرنگاران- معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان گفت: دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی یک الگوی برنامه ای و کارکردی در کشور محسوب می شود.

خبرنگاران دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی یک الگو در کشور است

پرویز انصاری راد روز یکشنبه در مراسم افتتاحیه پروژه های دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی اضافه کرد: نسل امروز نیازمند معلمانی هدایت گر در شاخصهای علمی، حرفه ای و اخلاقی است.

وی ادامه داد: در دنیای امروز توانمندی معلمان می تواند زمینه ساز توسعه جوامع باشد و معلمان باید با رشد توانمندیهای علمی، پژوهشی و مهارتی خود به ارتقای سطح آموزشی، پژوهشی، اخلاقی و مهارتی دانش آموزان کمک کنند.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان گفت: مدیران استانی در دستگاه تعلیم و تربیت خراسان رضوی نیازها رااحصا و تعیین تکلیف کرده اند از این رو می توان آنها را مدیرانی راهبردی توصیف کرد.

انصاری راد اضافه کرد: تربیت معلمان حرفه ای نیازمند توجه به امر پژوهش و احداث پژوهش سراست از این رو پژوهش سرا و موزه پردیس شهید بهشتی دانشگاه فرهنگیان در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع و با هزینه ای افزون بر 100 میلیارد ریال با مشارکت خانواده خیّر نیک اندیش مرحوم حاج حسین شکرریز در مدت 2 سال اجرا شده و به بهره برداری خواهد رسید.

همچنین امروز مجتمع بزرگ خوابگاهی کوثر در پردیس شهید هاشمی نژاد دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی به بهره برداری رسید. این مجموعه خوابگاهی که ویژه دانشجو - معلمان است در زمینی به مساحت سه هزار و 500 متر مربع، با اعتباری افزون بر 70 میلیارد ریال و با ظرفیت پذیرش 400 نفر تاسیس و به بهره برداری رسیده است.

استان خراسان رضوی دارای بیش از یک میلیون و 350 هزار دانش آموز است که حدود 9 درصد جمعیت دانش آموز کشور می شود.

هم اکنون در دانشگاه فرهنگیان استان خراسان رضوی بیش از 6 هزار دانشجو و تعداد 365 عضو هیات علمی و استاد مدعو فعالیت آموزشی دارند.

اخذ ویزا

اخذ ویزا | مجله گردشگری و مسافرتی ویزارو

مجله زیتوا

مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون
منبع: ایرنا
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 28652

به "خبرنگاران دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی یک الگو در کشور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی یک الگو در کشور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید