خبرنگاران ترامپ بازی گلف را به اجلاس گروه 20 ترجیح داد

به گزارش مجله سلو بلاگ، تهران- خبرنگاران- شبکه سی ان ان گفت که ترامپ تنها ساعتی در جلسه گروه 20 حضور داشت و پس از آن با ترک کاخ سفید به زمین گلف رفت.

خبرنگاران ترامپ بازی گلف را به اجلاس گروه 20 ترجیح داد

به گزارش خبرنگاران از شبکه سی ان ان، هفته گذشته تعیین نبود که آیا رییس جمهوری امریکا در اجلاس گروه 20 که به علت شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار گردید، حاضر می شود یا نه؟

کاخ سفید بعدازظهر آدینه خاطرنشان کرد که دونالد ترامپ به صورت مجازی در این اجلاس شرکت خواهد نمود.

با شروع اجلاس گروه 20 به میزبانی عربستان سعودی در روز شنبه، ترامپ نیز در میان دیگر رهبران دنیا به وسیله ویدئو کنفرانس در اتاق خود در کاخ سفید حضور یافت.

به گزارش سی ان ان، تنها 13 دقیقه از حضور ترامپ در این اجلاس می گذشت که وی به جای توجه به مطالب ارائه شده در این نشست به وسیله توییتر به اخبار نتایج انتخابات 2020 آمریکا می پرداخت.

سی ان ان در ادامه نوشت: اجلاس گروه 20 ساعت هشت صبح برگزار گردید و ترامپ تنها دو ساعت در این اجلاس حضور یافت و ساعت 10 با ترک کاخ سفید به زمین گلف خود به بیرون از واشنگتن رفت.

به نوشته سی ان ان، نفوذ ترامپ در صحنه دنیای پس از شکست در انتخابات 2020 کاهش یافت و تا کنون بیشتر رهبران گروه 20 به جز ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه به جو بایدن رییس جمهوری منتخب آمریکا تبریک گفته اند.

ترامپ در سخنانی در اجلاس مجازی گروه 20 گفت: کار کردن با شما افتخار بزرگی بوده است و منتظر همکاری دوباره با شما به مدت طولانی هستم.

وی اضافه کرد که پروژه موسوم به عملیات مافوق سریع دولت او پشت فراوری دو واکسن پیروز کرونا بوده است. پروژه مافوق سریع یاری اقتصادی برای فراوری واکسن توسط شرکت مدرنا نموده است اما واکسن فایزر بدون یاری دولت آمریکا فراوری شده است.

نشست 2 روزه سران گروه 20 دیروز شنبه 21 نوامبر (1 آذر) به صورت ویدئو کنفرانس به میزبانی عربستان شروع شد و روز یکشنبه سرانجام یافت. عربستان نخستین کشور عربی است که این نشست را میزبانی می نماید. عربستان به عنوان بزرگترین صادر کننده نفت دنیا و متحد نخست آمریکا در منطقه خاورمیانه هنگامی که در دسامبر سال 2019 ریاست گروه 20 را به دست گرفت، بسیار امیدوار بود.

اخذ ویزا

اخذ ویزا | مجله گردشگری و مسافرتی ویزارو

مجله زیتوا

مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون
منبع: ایرنا
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 25450

به "خبرنگاران ترامپ بازی گلف را به اجلاس گروه 20 ترجیح داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ترامپ بازی گلف را به اجلاس گروه 20 ترجیح داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید