خبرنگاران اصناف جهرم از ارائه خدمات به مشتریان بدون ماسک منع شدند

به گزارش مجله سلو بلاگ، شیراز-رییس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با تاکید بر اینکه اصناف این شهرستان اجازه ارائه خدمات به مراجعان بدون ماسک ندارند، گفت: برای الزام همگان به استفاده از ماسک، سفیران سلامت در این منطقه 10 هزار پوستر با عنوان من ماسک می زنم بین اصناف توزیع نموده اند.

خبرنگاران اصناف جهرم از ارائه خدمات به مشتریان بدون ماسک منع شدند

دکتر محمد رحمانیان، آدینه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: با توجه به افزایش روزانه شمار مبتلایان به کرونا در جهرم و جانباختگان ناشی از این بیماری در این شهرستان، همه مردم موظف به استفاده از ماسک در مکان های عمومی هستند.

وی گفت: برای افزایش سطح آگاهی مردم برای مقابله با ویروس کرونا، 10 هزار پوستر تبلیغاتی با شعار من ماسک می زنم از سوی واحد آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم تهیه، چاپ و در تمام مراکز دولتی و غیر دولتی این شهرستان از جمله اداره ها، بانک ها، پاساژ ها، دفاتر پیشخوان دولت، مغازه ها و ...توزیع شده است.

رحمانیان، با تاکید بر اینکه تمام مراکز دولتی، غیر دولتی و اصناف اجازه ارائه خدمات به مراجعان بدون ماسک را ندارند، اعلام کرد: ماسک بهترین وسیله محافظتی برای مقابله با ویروس کروناست، مردم باید این موضوع را جدی بگیرند و به توصیه های بهداشتی و حفظ فاصله فیزیکی توجه ویژه داشته باشند.

شهرستان جهرم در فاصله 193 کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار گرفته است.

بر اساس آخرین آمار اعلام شده تا ظهر امروز (سوم امرداد ماه 99) تا به امروز 286 هزار و 523 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 215 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جانباختگان کرونا در کشور به 15 هزار و 289 نفر رسیده است.

اخذ ویزا

اخذ ویزا | مجله گردشگری و مسافرتی ویزارو

مجله زیتوا

مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون
منبع: ایرنا
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 20211

به "خبرنگاران اصناف جهرم از ارائه خدمات به مشتریان بدون ماسک منع شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اصناف جهرم از ارائه خدمات به مشتریان بدون ماسک منع شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید