خبرنگاران استاندار بوشهر: دانشجو پایگاه عزت طلبی جامعه است

به گزارش مجله سلو بلاگ، بوشهر- خبرنگاران- استاندار بوشهر گفت: دانشجو پایگاه عدالت خواهی و عزت طلبی جامعه است و جامعه ای که به دنبال حیات و نشاط است باید دانشگاهی پویا داشته باشد.

خبرنگاران استاندار بوشهر: دانشجو پایگاه عزت طلبی جامعه است

به گزارش خبرنگاران، عبدالکریم گراوند روز یکشنبه در نشست شورای اداری و آئین تکریم و معارفه معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر با گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو اضافه نمود: حیات و پویایی یک جامعه از دانشگاه پویا و با نشاط و با دانشجویان پرانرژی رقم می خورد.

وی اظهارداشت: جامعه ای که در آن دانشگاهی آزاد اندیش وجود داشته باشد، آن جامعه می تواند به رشد و قله های ترقی دست یابد و به طور یقین توسعه جامعه در چنین دانشگاه هایی رقم می خورد.

استاندار بوشهریادآور شد: با وجود شیوع ویروس کرونا اما آموزش در کشور تعطیل نشده و جریان دارد وروند آن به وسیله فضای مجازی پی گیری و بسیاری از مناسبت ها از جمله روز دانشجو از این راستا برگزار می گردد.

وی گفت: با وجود همه مسائل و تنگناهای مالی اما کارهای عظیم و ماندگاری برای مردم استان در دولت تدبیر و امید صورت گرفته است.

گراوند اضافه نمود: بی انصافی است کسی که در گذشته خود وزیر بوده به راحتی دولت را متهم به بی تدبیری می نماید.

وی بیان نمود:آقایانی که ادعای باتدبیری می نمایند بگویند چند صد میلیارد دلارها را کجا هزینه کردند؛ اگر منابع آن روز، امروز در اختیار کشور بود هیچ موجی نمی توانست هیچگونه تاثیری بر کشتی انقلاب داشته باشد.

گراوند یادآورشد: در یک دوره ای دروازه کشور را بر روی واردات بی رویه باز نموده بودند این درحالی است که با اقدام ها و تدبیر صورت گرفته امروز کشور در بخش گندم خودکفا و در حوزه کشاورزی گام های مهمی برداشته است.

وی ادامه داد: هرچند برای اینکه اختلالی در انجام کارها پیش نیاید نباید چیزی گفت اما کسانی که انتقاد می نمایند ببینند در دوران وزارت خود چه کاری برای کشور انجام دادند.

استاندار بوشهر گفت: رفع کردن مشکل تامین آب و شروع عملیات اجرایی سدهای مختلف در استان و بهره برداری آنها در سال های آینده که نقش مهمی در توسعه استان دارد تنها بخش کوچکی از اقدام موثر دولت در استان بوشهر است.

وی با تقدیر از همراهی مردم استان بوشهر در اعمال محدودیت های کرونایی گفت: با همراهی و همکاری مردم در اجرای دستورالعمل های بهداشتی امروز رنگ شهر بوشهر از قرمز به نارنجی تغییر نموده است.

گراوند اضافه نمود: بهبود شرایط استان از نظر شیوع ویروس کرونا بستگی به همکاری و همراهی مردم دارد و هرگونه سهل انگاری امکان بازگشت شرایط بحرانی وجود دارد.

وی تاکید نمود: اعمال محدودیت ها روی کسب و کار، اقتصاد، معیشت و درآمد مردم تاثیر گذار است پس نباید اجازه داد به دلیل رعایت نکردن قوانین بهداشتی از سوی 10 درصد جامعه، محدودیت ها دوباره بازگردد.

استاندار بوشهر گفت: دستگاه های بازرسی، نظارتی و دانشگاه علوم پزشکی استان با مواردی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی نمایند باید برخورد جدی نمایند تا به این صورت زمینه برای اعمال محدودیت های شدید فراهم نگردد.

معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: بوشهر استان مقاومت و مبارزه علیه استعمار است و بارها در طول تاریخ توانسته هیمنه استعمار و استکبار را بشکند.

محمد تقی ایرانی با قدردانی ازاعتماد استاندار و مسوولان وزارت کشور اضافه نمود: در شرایط کنونی نیز بوشهر به دلیل وجود نیروگاه اتمی، عسلویه و پارس جنوبی بعنوان یکی از دستاوردهای مهم نظام و بعنوان یک صنعت پیشرفته وپایه و اساس صنعت نفت دارای پیشینه ارزشمندی است.

وی بیان نمود: این آرامش، اتحاد و انسجام حاکم بر استان بعنوان مهمترین دستاورد در حوزه سیاسی به شمار می رود چرا که نبود تعامل و وحدت در جامعه به نظام آسیب می رساند.

ایرانی اضافه نمود: در شرایط حساس کنونی که دشمن آماده توطئه است مسئولیت به معنی جانفشانی و ایثار است و حتی باید از آبروی خود برای عزت کشور بهره گرفت.

وی یادآورشد: نظام اسلامی در این شرایط به صورت یکپارچه در مقابل دشمن ایستاده و ایجاد هر گونه تفرقه در این شرایط حرام است.

معاون سابق سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر نیز با اشاره به امنیت پایدار و اتحاد و وحدت در همه عرصه ها در این استان گفت: تعامل و همکاری مردم و مسئولان در همه رده ها و مسئولیت ها قابل تقدیر است و در این راستا توسعه و پیشرفت استان مدیون این اتحاد و تعامل است.

مجید خورشیدی اضافه نمود: در طول این مدت در حوزه اجتماعی و سیاسی و امنیتی، اقدامات موثر و ارزشمندی انجام گرفت که همکاری دستگاه های مختلف ستودنی است.

در این آئین محمد تقی ایرانی بعنوان معاون سیاسی معرفی و از خدمات مجید خورشیدی تقدیر شد.

اخذ ویزا

اخذ ویزا | مجله گردشگری و مسافرتی ویزارو

مجله زیتوا

مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون
منبع: ایرنا
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 25901

به "خبرنگاران استاندار بوشهر: دانشجو پایگاه عزت طلبی جامعه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار بوشهر: دانشجو پایگاه عزت طلبی جامعه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید