حضور مدیران ارشد شرکت فولاد مبارکه در باشگاه سپاهان به مناسبت روز سپاهان

به گزارش مجله سلو بلاگ، معاون نیروی انسانی و مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه با رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این باشگاه ملاقات و گفت وگو کردند.

حضور مدیران ارشد شرکت فولاد مبارکه در باشگاه سپاهان به مناسبت روز سپاهان

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی باشگاه فولادمبارکه سپاهان، معاون نیروی انسانی و مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه با رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این باشگاه ملاقات و گفت وگو کردند.

روز آدینه، دوم آبان ماه، عباس اکبری، محمدی معاون نیروی انسانی و سازماندهی شرکت فولاد مبارکه، به همراه ایرج ترابی، مدیر روابط عمومی این شرکت، با حضور در دفتر مرکزی باشگاه فولاد مبارکۀ سپاهان با مجتبی لطفی، رئیس هیئت مدیره و محمدرضا ساکت، مدیرعامل این باشگاه ملاقات و گفت وگو کردند.

عباس اکبری و ایرج ترابی که به نمایندگی از سوی مهندس عظیمیان، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه و همچنین کارکنان پرتلاش و خدوم این مجتمع عظیم صنعتی در باشگاه فولاد مبارکۀ سپاهان حضور داشتند، ضمن گرامیداشت و تبریک روز سپاهان، به مدیرعامل باشگاه طلایی پوشان، برای وی و خانوادۀ عظیم سپاهان آرزوی موفقیت و بهروزی کردند.

در این ملاقات، مدیران ارشد فولاد مبارکه، توجه ویژۀ این شرکت به باشگاه فولاد مبارکۀ سپاهان را از اهمّ فعالیت های خود در حوزۀ مسئولیت های اجتماعی عنوان کردند و همچون گذشته، ادامۀ حمایت های همه جانبه از طلایی پوشان را در همۀ رشته های ورزشی و تمام فعالیت های باشگاه، از اولویت های شرکت فولاد مبارکه دانستند.

اخذ ویزا

اخذ ویزا | مجله گردشگری و مسافرتی ویزارو

مجله زیتوا

مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون
منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 23833

به "حضور مدیران ارشد شرکت فولاد مبارکه در باشگاه سپاهان به مناسبت روز سپاهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور مدیران ارشد شرکت فولاد مبارکه در باشگاه سپاهان به مناسبت روز سپاهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید