حدود 90 درصد فرهنگیان استان عضو صندوق هستند ، مهلت ارسال کد بورسی تا پایان فروردین

به گزارش مجله سلو بلاگ، مسئول صندوق ذخیره فرهنگیان ضمن درخواست از همه اعضا برای دریافت کد بورسی تأکید کرد تا خاتمه فروردین کد بورسی خود را به سامانه ای که به همین منظور در نظر گرفته شد وارد کنند.

حدود 90 درصد فرهنگیان استان عضو صندوق هستند ، مهلت ارسال کد بورسی تا پایان فروردین

به گزارش خبرنگاران مازندران توکلی مسئول صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: یکی از مطالبات همه همکاران فرهنگی این بود که صندوق ذخیره فرهنگیان که با سرمایه همکاران شاغل و بازنشسته، شرکت ها، املاک و مستغلاتی خریداری یا در امور مختلفی سرمایه گذاری کرده، همه اعضا باید در این سرمایه ها سهامدار باشند و باید به اطلاع همه برسانم که این امر محقق و بخشنامه کتبی به استان ها ابلاغ شد.

وی همچنین گفت: همکاران باید ابتدا برای خود کد بورسی بگیرند که یک کد پنج رقمی شامل حرف و عدد است و اعضای صندوق می توانند از طریق دفاتر پیشخوان دولت یا کافی نت ها، کد بورسی خود را تهیه نمایند و برای ثبت این کد در سامانه ای که برای این منظور است اقدام نمایند.

توکلی گفت: آدرس www.szf.ir اختصاص به همکاران شاغل و بازنشستگان 95 تا امروز است که کد بورسی و شماره تماس خود را وارد می نمایند و سامانه tadbir-atlas.ir saham. اختصاص به بازنشستگان پیش از سال 95 دارد که وارد این سایت می شوند و و ضمن درج اطلاعاتی نظیر سال استخدام، سال بازنشستگی، سال تولد، کد پستی، آدرس منزل و ماهانه سهم الشرکتی که پرداخت می کردند-یک و دوازده صدم- ، شماره کد بورسی خود را نیز وارد می نمایند

وی همچنین تأکید کرد همه بازنشستگانی که با صندوق تسویه حساب کردند و حتی بازنشستگانی که در مقطعی عضو صندوق بودند اما بعدها انصراف دادند نیز شامل این بخشنامه می شوند.

توکلی خطاب به همکاران شاغل نیز اطمینان داد که با دریافت کد بورسی سپرده نقدی آنان در صندوق شامل سهام داری بورس نمی شود و در هنگام بازنشستگی، سپرده خودشان با سهم دولت و سود برابر قانون برنامه دوم تا ششم پرداخت خواهد شد.

مسئول صندوق ذخیره فرهنگیان مازندران همچنین گفت: بین 88 تا 91 درصد همکاران استان عضو صندوق هستند و دلیل متغیر بودن این آمار این است که ماهانه هم ورودی جدید داریم و هم خروجی جدید اما درمجموع صندوق ذخیره فرهنگیان استان مازندران از نظر پوشش، رتبه پنجم کشوری را دارد.

وی همچنین گفت: 90 درصد همکاران عضو نیز سهم الشرکه خود را از یک و دوازده صدم به سه الی پنج درصد افزایش دادند و امیدواریم این افزایش سهم تا سرانجام سال 1400 به صددرصد برسد و در سال 1401 هیچ عضوی یک و دوازده صدم پرداختی نداشته باشد.

مسئول صندوق ذخیره فرهنگیان درخصوص پرداخت مطالبات اعضا نیز گفت: بازنشستگان دیماه 99 مطالبات خود را دریافت کردند و مطالبات بازنشستگان بهمن ماه نیز در دست پرداخت است و تا اردیبهشت به حساب اعضا واریز خواهد شد.

اخذ ویزا

اخذ ویزا | مجله گردشگری و مسافرتی ویزارو

مجله زیتوا

مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون
منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 30953

به "حدود 90 درصد فرهنگیان استان عضو صندوق هستند ، مهلت ارسال کد بورسی تا پایان فروردین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حدود 90 درصد فرهنگیان استان عضو صندوق هستند ، مهلت ارسال کد بورسی تا پایان فروردین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید