تشدید پروتکل های کرونایی در کاخ سفید با شروع بکار دولت بایدن

به گزارش مجله سلو بلاگ، منابع آمریکایی گزارش دادند: جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا میخواهد پروتکل های قوی تری را برای مقابله با کووید-19 برای کارکنان کاخ سفید اجرا کند.

تشدید پروتکل های کرونایی در کاخ سفید با شروع بکار دولت بایدن

تارنمای آمریکایی آکسیوس با استناد بر دستورالعمل های جدید ارسال شده به کارکنان کاخ سفید نوشت دولت بایدن میخواهد پروتکل های به مراتب قوی تری را نسبت به دوران رئیس جمهوری سلف خود برای مقابله با کرونا در کاخ سفید پیاده کند.

اکسیوس نوشت: بایدن 78 ساله است و بنابراین خطر ابتلای او به کرونا بالا است و به رغم این که او واکسن را دریافت نموده اما در صورت ابتلا ممکن است عوارض جدی برای او داشته باشد. درحالی که تیم ترامپ تمایلی به اجرای پروتکل ها نداشتند مقررات جدید درباره همه مشاوران کاخ سفید و کسانی که روابط نزدیکی با مدیران کاخ سفید دارند، اجرا خواهد شد. چنین مدیرانی به طور معمول شامل روسای ادارات از جمله شورای امنیت ملی و شورای اقتصاد ملی می گردد.

این پروتکل ها شامل آزمایش روزانه کرونا و استفاده از ماسک ان95 در همه شرایط است.

در پیغام های ارسالی به کارکنان کاخ سفید همچنین پیش بینی می گردد که بعضی از مشاوران بال غربی کاخ سفید به زودی واکسن را دریافت می نمایند.

این دستورات بیشترین تاثیر را در بال غربی خواهد داشت که به دلیل قرابت آن با اتاق بیضی که دفتر ریاست جمهوری آمریکا است مورد استقبال کارکنان قرار گرفته است.

به نوشته تارنمای هیل به غیر از دستور آزمایشات مکرر و استفاده از ماسک به کارکنان کاخ سفید توصیه شده فاصله اجتماعی را حفظ نمایند.

یک مقام دولت موقت بایدن به اکسیوس گفته است که کاخ سفید در دولت بایدن همه پروتکل های بهداشتی را برای تضمین سلامت همه کارکنان در دوران کرونا رعایت خواهد نمود.

کرونا از ابتدای شیوع خود در آمریکا در نتیجه سهل انگاری دولت ترامپ و نادیده دریافت اصول بهداشتی تا به امروز 24 میلیون و 809هزار و 841 مبتلا داشته که از این تعداد 411 هزار و 520 نفر جان باخته اند. ، ایرنا

اخذ ویزا

اخذ ویزا | مجله گردشگری و مسافرتی ویزارو

مجله زیتوا

مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون
منبع: ایران آنلاین
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 27692

به "تشدید پروتکل های کرونایی در کاخ سفید با شروع بکار دولت بایدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشدید پروتکل های کرونایی در کاخ سفید با شروع بکار دولت بایدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید