ترامپ: بایدن صلاحیت ریاست جمهوری را ندارد

به گزارش مجله سلو بلاگ، رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه ای افزایش اخیر در موارد ابتلا به ویروس کرونا را کم اهمیت دانست، از موضع خودش روی اسامی پایگاه های آمریکایی به نام افسران کنفدراسیون دفاع کرد و به رقیب انتخاباتی اش در ماه نوامبر تاخت.

ترامپ: بایدن صلاحیت ریاست جمهوری را ندارد

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه با شبکه خبری فاکس نیوز، نظرسنجی هایی که نشان می دهد او پس از جو بایدن واقع شده است، به چالش کشید و گفت این نامزد دموکرات ها صلاحیت ریاست جمهوری را ندارد و از سوی جناح رادیکال حزبش کنترل می شود.

او همچنین از اینکه نمی تواند در برخی از مناطق کشورش گردهمایی انتخاباتی برگزار کند، شکایت کرد و ایالت های تحت کنترل دموکرات ها را مقصر دانست که اجازه نمی دهند این کار انجام شود.

سخنان ترامپ در شرایطی مطرح می شود که نتایج نظرسنجی جدیدی نشان می دهد از هر 10 تن، شش تن از عملکرد ترامپ در بحران کرونا ناراضی است. براساس اعلام دانشگاه جانز هاپکینز، بیش از 3.7 میلیون تن در ایالات متحده به کرونا مبتلا شدند و بیش از 140 هزار تن جان باختند.

دونالد ترامپ افزایش اخیر در موارد ویروس کرونا را خاکسترهای سوزان توصیف کرد و گفت افزایش ابتلا در فلوریدا تحت کنترل خواهد بود. او بار دیگر افزایش اخیر در موارد ابتلا به کرونا را به افزایش تعداد آزمایش ها نسبت داد؛ ادعایی که کارشناسان حوزه سلامت آن را به چالش می کشند.

رئیس جمهوری آمریکا همچنین دکتر آنتونی فائوچی، از متخصصان حوزه بیماری های عفونی در ایالات متحده را کمی بیش از یک هشداردهنده توصیف کرد و همچنین این اتهام را نپذیرفت که کاخ سفید با راه اندازی کمپینی تلاش دارد تا او را بی اعتبار نشان دهد.

زمانی که خبرنگار فاکس نیوز درباره انتقادها از فقدان یک طرح ملی برای رسیدگی به بحران کرونا سوال پرسید، ترامپ گفت که او مسوولیت همه چیز را بر عهده می گیرد و بعد به واکنش برخی از فرمانداران انتقاد کرد!

ترامپ گفت: خب من همواره مسوولیت همه امور را بر عهده می گیرم چون این نهایتا کار من است. برخی از فرمانداران خوب عمل کردند و برخی هم عملکرد ضعیفی داشتند. بسیاری از کسانی که به کرونا مبتلا شدند، جوان هستند و سریع بهبود می یابند! حدس می زنم حدود 99.7 درصد از مردم بهتر شوند و در بسیار از موارد هم خیلی زود خوب شوند. موارد ابتلا بالاست... بسیاری از موارد اصلا نباید مورد ابتلا می شد. موارد بالاست چون ما بهترین نمونه گیری را در جهان داریم و بیشترین نمونه گیری را انجام دادیم.

رئیس جمهوری آمریکا در ادامه نظرسنجی هایی که نشان می دهند بایدن از او جلوتر است ساختگی خواند. ترامپ گفت: من در حال باختن نیستم چون آنها نظرسنجی های ساختگی هستند. ما در 2016 هم نظرسنجی های ساختگی داشتیم و اکنون آن ها ساختگی تر هم شده اند. من هم نظرسنجی هایی دارم که پیشتاز هستم. یک نظرسنجی دارم که نشان می دهد من در تمام ایالت های چرخشی پیشتاز هستم.

ترامپ با اشاره به خسارت های اقتصادی بحران کرونا ادامه داد: من بزرگترین اقتصاد تاریخ را ساختم و اکنون بار دیگر این کار را می کنم. به اعتقاد من اقتصاد به زیبایی در حال گسترش و رشد است. حال دموکرات ها می خواهند تا جایی که می توانند جلوی آن را بگیرند چون فکر می کنند این کار برای انتخابات خوب است.

خبرنگار فاکس نیوز همچنین گفت که ترامپ اشتباهاتی در واکنش به بحران کرونا داشته است. ترامپ در پاسخ به او گفت: فکر می کنم همه اشتباهاتی دارند.

رئیس جمهوری آمریکا همچنین گفت بسته کمکی مرتبط با ویروس کرونا را اگر شامل کاهش اقتصادیاتی حقوق و دستمزد نباشد، امضا نمی کند. ترامپ در بخش دیگری از صحبت هایش گفت که احتمالا یک لایحه دفاعی مرتبط با تغییر نام پایگاه های آمریکایی که به نام افسران ارتش کنفدراسیون در طول جنگ داخلی آمریکا هستند، وتو می کند.،ایسنا

اخذ ویزا

اخذ ویزا | مجله گردشگری و مسافرتی ویزارو

مجله زیتوا

مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون
منبع: ایران آنلاین
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 20119

به "ترامپ: بایدن صلاحیت ریاست جمهوری را ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: بایدن صلاحیت ریاست جمهوری را ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید