با برگزاری رویداد شتاب؛ افزایش مشارکت مردمی در راه اندازی کسب و کارهای کوچک برای مددجویان

به گزارش مجله سلو بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان شرقی از برگزاری رویداد شتاب در جهت راه اندازی کسب و کارهای کوچک برای نیازمندان خبر داد.

با برگزاری رویداد شتاب؛ افزایش مشارکت مردمی در راه اندازی کسب و کارهای کوچک برای مددجویان

به گزارش خبرنگارما از تبریز؛ کریم پرویزی در مصاحبه با خبرنگاران در تشریح رویداد شتاب گفت: با توجه به ظرفیت قابل توجه جامعه مددجویی کمیته امداد آذربایجان شرقی در حوزه اشتغال، دوره شتابدهی تیم های استارت آپی و نوآور با رویکرد فناوری هنرهای تصویری با همکاری کمیته امداد، جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری استان برگزار می شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان شرقی افزود: هدف از برگزاری این رویداد افزایش مشارکت مردمی در راه اندازی کسب و کارهای کوچک و کارآفرینی اجتماعی است.

وی با تاکید بر رویکرد کمیته امداد در ارتقای شاخص های مهارتی نیازمندان گفت: استارت آپ ها و شرکت های خلاق، می توانند با عرضه خدمات نوآورانه و مبتنی بر فناوری، به اشتغالزایی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کمک کنند.

پرویزی خاطر نشان کرد: علاقه مندان تا اول آذر ماه سالجاری فرصت دارند تا با مراجعه به سایت https://tabriz.iastjd.ac.ir/ برای ارسال ایدها و ثبت نام، اقدام کنند.

وی بیان داشت: کمیته امداد استان سه سال متوالی بعنوان دستگاه برتر اشتغال شناخته شده و اینک در تلاش برای همکاری با مراکز دانشگاهی در جهت ایجاد نوآوری در اشتغالزایی نیازمندان است.

اخذ ویزا

اخذ ویزا | مجله گردشگری و مسافرتی ویزارو

مجله زیتوا

مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون
منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 24993

به "با برگزاری رویداد شتاب؛ افزایش مشارکت مردمی در راه اندازی کسب و کارهای کوچک برای مددجویان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با برگزاری رویداد شتاب؛ افزایش مشارکت مردمی در راه اندازی کسب و کارهای کوچک برای مددجویان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید