انفجار مهیب سوریه را لرزاند

به گزارش مجله سلو بلاگ، خبرنگاران : شبکه خبری المیادین یکشنبه شب از وقوع انفجار در استان ادلب در شمال غرب سوریه خبر داد.

انفجار مهیب سوریه را لرزاند

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا: به نقل از منابع محلی این انفجار در انبار سلاح و مهمات هیأت تحریر الشام (جبهه النصره) سابق رخ داده است.

به گزارش منابع محلی سوری، انفجار در اطراف دهستان معره الاخوان در حومه شمالی ادلب به وقوع پیوسته است.

هنوز از تلفات و خسارت های احتمالی این انفجار خبری در دست نیست و منابع رسمی سوری تا به امروز خبر این انفجار در انبار سلاح و مهمات جبهه النصره را تأیید یا تکذیب نکرده اند.

از سوی دیگر، استان ادلب اخیرا شاهد افزایش تنش نظامی میان روسیه و ترکیه و چند مورد نقض توافقنامه های آتش بس مربوط به توقف جنگ در مناطق شمال غرب سوریه بوده است.

ترکیه در چارچوب تقویت نیروهایش در مناطق تحت کنترل خود، دست کم 11 بار نیروی کمکی شامل ده ها خودروی نظامی و زره پوش از طریق گذرگاه مرزی کفرلوسین اعزام کرده است.

این در حالی است که مسکو نیمه ماه جاری میلادی از آنکار خواست از برخی نقاط در ریف ادلب جنوبی خارج و حضور نظامی خود را در منطقه کاهش دهد و سلاح های سنگین خود را به خاک ترکیه منتقل کند ، موضوعی که از سوی آنکار رد شد.

صفوان قربی عضو مجل نمایندگان سوریه نیز پیشتر تهدید کرده بود که در صورت شکست تلاش های دیپلماتیک برای دستیایبی به توافق نهایی در باره استان ادلب، کشورش به راهکار نظامی متوسل خواهد شد.

اخذ ویزا

اخذ ویزا | مجله گردشگری و مسافرتی ویزارو

مجله زیتوا

مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون
منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 23326

به "انفجار مهیب سوریه را لرزاند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انفجار مهیب سوریه را لرزاند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید