افزایش صادرات ایران به روسیه

به گزارش مجله سلو بلاگ، خبرنگاران : شرکت راه آهن اکسپرس (ADY Express) وابسته به شرکت دولتی راه آهن جمهوری آذربایجان روز پنجشنبه با انتشار گزارشی از افزایش حجم انتقال ترانزیتی محصولات لبنی و میوه از جمهوری اسلامی ایران و به وسیله خاک جمهوری اذربایجان به روسیه اطلاع داد.

افزایش صادرات ایران به روسیه

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا: از شرکت راه آهن اکسپرس جمهوری آذربایجان ، اخیرا در قالب دالان بین المللی حمل و نقل شمال - جنوب انتقال ترانزیت محصولات لبنی و میوه در جهت ریلی ایران - جمهوری آذربایجان - روسیه افزایش یافته است.

این گزارش اضافه نمود: شرکت راه آهن اکسپرس به وسیله سرانجامه باری آستارا (واقع در خاک ایران) بیش از یک هزار تن شیر خشک و پنیر از ایران به روسیه انتقال داده است .

این شرکت همچنین در دو ماه اخیر پیروز به انتقال 5 هزار و 50 تن میوه از شهر آستارای ایران به شهر آستاراخان روسیه شده است.

براساس این گزارش ، محصولات لبنی و میوه از ایران به وسیله سرانجامه باری آستارا و با واگن های یخچال دار به روسیه حمل شده است.

شرکت راه آهن اکسپرس که در قالب طرح تکمیل دالان بین المللی حمل و نقل شمال-جنوب، پیمانکاری توسعه سرانجامه باری آستارا در خاک ایران را برعهده دارد،همچنین برای نخستین بار از ایران و به وسیله سرانجامه باری آستارا و جهت بندر الت جمهوری آذربایجان - دریای خزر - قزاقستان بیسکویت و چای را با واگن های یخچال دار به تاجیکستان انتقال داده است.

ساخت سرانجامه باری آستارا در قالب تکمیل دالان حمل و نقل شمال-جنوب در سال 2016 میلادی شروع شده و مرحله نخست آن در سال 2018 میلادی به سرانجام رسید. عملیات حمل و نقل به وسیله این سرانجامه باری از ماه فوریه سال 2018 میلادی اجرایی شده است.

اخذ ویزا

اخذ ویزا | مجله گردشگری و مسافرتی ویزارو

مجله زیتوا

مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون
منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 22017

به "افزایش صادرات ایران به روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش صادرات ایران به روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید