اعلام برنامه های پنجاهمین سال فعالیت برج آزادی

به گزارش مجله سلو بلاگ، رییس مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی به مناسبت روز جهانی موزه و میراث فرهنگی برنامه های پنجاهمین سال فعالیت برج را خاطرنشان کرد.

اعلام برنامه های پنجاهمین سال فعالیت برج آزادی

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، علیرضا حفیظی رئیس مجموعه برج آزادی ضمن تبریک روز جهانی موزه و میراث فرهنگی گفت: برج آزادی به عنوان نماد ملی ایران در ردیف برج های مطرح و منحصربه فرد جهان واقع شده است و دارای اهمیت ویژه ای در سطح بین المللی است، به نحوی که انجام بعضی فعالیت های فرهنگی هنری در آن، نظیر برنامه هایی که در راستای همبستگی با کشور ها در مبارزه با شیوع ویروس کرونا صورت گرفت، بازتاب های بین المللی و خوبی را در پی داشت.

وی اضافه نمود در ایام کرونا که برج موزه آزادی پذیرای گردشگران داخلی و خارجی نبود، فعالیت های مناسبی در حوزه فضای مجازی مثل بازدید مجازی از برج، نمایشگاه های آثار هنری (به صورت مجازی) و همچنین گام های مؤثری در بحث فراوری محتوا برداشته شد که عموم بازدید کنندگان می توانند با مراجعه به سایت برج به نشانی azadi-tower.com از آن ها استفاده کنند. در حال حاضر نیز مجموعه آماده بازگشایی مجدد بوده و منتظر اعلام سازمان های ذیربط در این زمینه هستیم.

حفیظی با اشاره به سیاست های بنیاد فرهنگی هنری رودکی مبنی بر انجام ویژه برنامه های پنجاهمین سالگرد تأسیس برج آزادی، افزود بازسازی برج از جمله برنامه های ضروری پیش رو است که طی هماهنگی های صورت گرفته با وزارت میراث فرهنگی، شورای شهر و شهرداری تهران؛ این موضوع در دستور کار قرار گرفته و ان شالله در گام اول، گنبد رُک در بالای برج بازسازی و احیا خواهد شد.

ثبت برج آزادی در فهرست میراث جهانی یونسکو (با هماهنگی و همکاری نهاد های زیربط)، برگزاری جشنواره عکس های قدیمی از برج آزادی، چاپ تمبر ملی، عقد خواهر خواندگی با برج های مطرح جهان و چاپ کتاب 160 پلان برج آزادی … از دیگر برنامه های مد نظر در پنجاهمین سال تأسیس برج است.

اخذ ویزا

اخذ ویزا | مجله گردشگری و مسافرتی ویزارو

مجله زیتوا

مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون
منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 17398

به "اعلام برنامه های پنجاهمین سال فعالیت برج آزادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام برنامه های پنجاهمین سال فعالیت برج آزادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید