اسکوئر انیکس از Project Athia برای پلی استیشن 5 رونمایی کرد

به گزارش مجله سلو بلاگ، در رویداد آخر هفته پلی استیشن 5 شاهد معرفی پروژه ای تازه از اسکوئر انیکس برای کنسول نسل بعد سونی بودیم. این بازی که فعلا با اسم موقت پروژه آتیا (Project Athia) معرفی شده، قرار است مشخصا برای کنسول پلی استیشن 5 ساخته شود و از قابلیت های سخت افزاری این کنسول استفاده کند.

اسکوئر انیکس از Project Athia برای پلی استیشن 5 رونمایی کرد

این بازی جدید، اولین ساخته استودیوی تازه تاسیس لومینوس پروداکشنز (Luminous Productions) در اسکوئر انیکس است. استودیوی لومینوس پروداکشنز بخش بزرگی از تیم سازنده فاینال فانتزی 15 را در خود جای داده است و این تیم، با موتور پایه فاینال فانتزی 15 یعنی همان لومینوس استودیو روی ساخت این بازی کار می کنند.

در واقع، ساخت موتور پایه فاینال فانتزی 15 آن قدر برای اسکوئر انیکس هزینه مالی داشت که اسکوئر مجبور شده است برای جبران هزینه های ساخت آن، حداقل تعدادی بازی دیگر روی این موتور تولید کند. البته که موتور پایه لومینوس استودیو یکی از قوی ترین موتورهای پایه برای ساخت بازی است و قابلیت های گرافیکی شگفت انگیزی به سازندگان ارایه می دهد.

با این حال، کار با این موتور بسیار سخت است و تنها تیمی که ظاهرا توانایی کار با این موتور را دارد، همان تیم سازنده فاینال فانتزی 15 است. در نتیجه اسکوئر چند وقت پیش استودیویی کاملا جدید از تیم سازند فاینال فانتزی 15 به اسم لومینوس پروداکشنز تاسیس کرد تا با استفاده از دانش خود در استفاده از لومینوس استودیو، به ساخت بازی مشغول شوند.

گفته شده که بازی Project Athia از نظر داستانی بسیار عمیق خواهد بود و در عین حال، تجربه ای سینمایی و اکشن را به مخاطبان خود ارایه خواهد داد.

هیچ اطلاعات دیگری از Project Athia در دسترس نیست، به جز این که بازی در کنار پلی استیشن 5 روی کامپیوتر هم عرضه خواهد شد.

می توانید در ادامه تریلر و تصاویر منتشر شده از Project Athia را ببینید.

اخذ ویزا

اخذ ویزا | مجله گردشگری و مسافرتی ویزارو

مجله زیتوا

مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون
منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 18545

به "اسکوئر انیکس از Project Athia برای پلی استیشن 5 رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکوئر انیکس از Project Athia برای پلی استیشن 5 رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید