آیین نامه اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان بومی سازی می گردد خبرنگاران

به گزارش مجله سلو بلاگ، سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه فرهنگیان از برنامه این دانشگاه برای بومی سازی آیین نامه اعضای هیات علمی اطلاع داد و گفت: طرح های تعاون و عضو هیئت علمی وابسته برای توسعه دوره های کارشناسی ارشد را نیز انجام خواهیم داد.

آیین نامه اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان بومی سازی می گردد خبرنگاران

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، دوست محمد سمیعی، سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان در بیست و هفتمین اجلاس مجازی مشترک سراسری سرپرستان مدیریت های استانی، پردیس ها و مراکز این دانشگاه؛ گفت: در حال حاضر تعداد 78 هزار دانشجومعلم، 25 هزار مهارت آموزان حق التدرس و 27 هزار مهارت آموزان آزمون استخدامی در دانشگاه فرهنگیان وجود دارد و 27 هزار کلاس درس به شیوه مجازی در سطح کشور برگزار شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به آمار بالای دانشجویان در سال تحصیلی جدید، همراهی بیش از پیش استان ها در این زمینه حائز اهمیت بوده و اگر ستاد مقابله با کرونا در تابستان به این نتیجه برسد که مسئله ای جهت برگزاری کلاس های حضوری در مهر ماه وجود نخواهد داشت، دانشگاه فرهنگیان برای تجهیز و آماده سازی کلاس ها برنامه ریزی می نماید.

وی همچنین بومی سازی آیین نامه اعضای هیات علمی را مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: با رایزنی های انجام شده با وزارت علوم و حمایت رییس دانشگاه فرهنگیان اقدامات لازم درخصوص طرح تعاون و عضو هیات علمی وابسته برای توسعه دوره های کارشناسی ارشد، انجام پذیرفته است.

سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان، تفکیک سامانه مهارت آموزی از سامانه گلستان و وجود سامانه ای مستقل برای مهارت آموزان را ضروری دانست و توضیح داد: دانشگاه نیازمند به وجود واحدی مستقل برای آموزش های الکترونیکی است. همچنین آزمایشگاه ها خصوصا در دروس علوم پایه با باید تجهیز و حدود 32 هزار نفر دانشجو درس کارورزی به صورت شناور ساماندهی کنیم.

اخذ ویزا

اخذ ویزا | مجله گردشگری و مسافرتی ویزارو

مجله زیتوا

مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون
منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 30675

به "آیین نامه اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان بومی سازی می گردد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیین نامه اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان بومی سازی می گردد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید